wtorek, 20 maja 2014

Weselny makijaż Kingi

Cześć Kochani, W sobotę była u mnie Kinga, która poprosiła mnie o makijaż na wesele. Kinga miała przygotowaną brzoskwiniową delikatną sukienkę, więc wymyśliłyśmy, że makijaż będzie właśnie w kolorze brzoskwiniowym z dodatkiem przytłumionego brązu.
Chciałam, aby makijaż był w miarę delikatny, ale widoczny, dlatego też zamiast ciemnego brązowego cienia użyłam jasnego, przytłumionego brązu, ciemnego i jasnego brzoskwiniowego oraz perłowego. Na górnej powiece namalowałam delikatną czarną kreskę, wzdłuż linii rzęs, nie wykraczając poza powiekę. Kinga ma duże oczy, więc wyciągnięta kreska byłaby tutaj przesadą. Na dolną powiekę nałożyłam tesame cienie co na górną, na linii wodnej namalowałam białą kreskę, która uwydatniła oko. Cały makijaż wykończyłam różem w kolorze brzoskwiniowym oraz wytuszowałam rzęsy. Mi ten makijaż podoba się bardzo, mam nadzieję, że Kinga była również z niego zadowolona. Zdjęcia niestety nie oddają tego co było w rzeczywistości. Jak Wam się podoba?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)