sobota, 17 maja 2014

Whishlist Sheinside.com

Cześć, Co jakiś czas przeglądam nowości Sheinside. Dzisiaj wpadło mi wiele rzeczy w oko, więc postanowiłam zrobić listę życzeń. Ostatnio mam "fazę" na sukienki, wszelkiego rodzaju, najlepiej bardzo kolorowe i oryginalne, takie też znalazłam w sheinside, uwielbiam ich rzeczy są bardzo dobre jakościowo i oryginalne. Co podoba Wam się z mojej listy? dajcie znać :*


Zdjęcia Blue V Neck bez rękawów koronki Sukienka plisowana perełek

Multi zdjęcia szyi Round Zipper kwiecista sukienka bez rękawów





Teatr zdjęcia Czapka niebieski i czerwony Sukienka Midi Drukowane rękawem

Zdjęcia zielony wokół szyi Sukienka bez rękawów niepokoju Flare

Haftowane czarny Kontrast zdjęcia Sukienka bez ramiączek niepokoju

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)