wtorek, 10 czerwca 2014

Jumpsuit and watch the dresslily.com

Cześć Kochani, Przepraszam Was, że nie było mnie dłuższy czas, ale miałam troszkę kłopotów rodzinnych i innych życiowych problemów, ale już jestem. :) Dzisiaj obchodzę szczególny dzień w roku, ponieważ kończę 23 lata. Do tej pory jakoś lubiłam obchodzić urodziny, dostawać prezenty i cieszyć się, że jeszcze jestem taaaka młoda, jednak im dalej tym gorzej, jakoś tak już wolałabym sama nie pamiętać ile mam lat, mimo wszystko lubię dostawać życzenia no i oczywiście prezenty.
Dzisiaj mam nową stylizację :)
Mam na sobie czarny kombinezon Dresslily.com, czarne szpilki Labotti.pl, czarną torebkę Mohito oraz niebieskie, lustrzane okulary Mohito i zegarek Dresslily.com. Sami oceńcie jak Wam się podoba :) Niestety ja na kombinezon jestem trochę za niska i nawet w szpilkach wyglądam śmiesznie ;p









Kombinezon - Dresslily.com
Buty - Labotti.pl
Torebka - Mohito.com
Okulary - Mohito.com
Zegarek - Dresslily.com





5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Widzę, że jesteśmy rówieśniczkami, też jestem rocznik 91 :) Jeszcze nigdy nie nosiłam kombinezonu, nie licząc tych 2 minut w przymierzalni. Jakoś nie mogę się do nich przekonać. Torebka z Mohito jest genialna, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :):* No już pyknęło 23 lata ;p

      Szczerze mówiąc ja też nigdy nie nosiłam, dlatego go zamówiłam, ale jakoś nie przypadł mi za bardzo do gustu, jestem jednak za niska i mi nie pasuje, poza tym czuje się w nim dziwnie. Torebka fakt jest genialna :) Doskonale się nosi i po otworzeniu wszyystko widać, uwielbiam ją. :)

      Usuń
  2. Wyglądasz w tym kombinezonie super. Szpilki ładnie uzupełniaja.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)