niedziela, 29 czerwca 2014

Makijaż ślubny dla odważnej Panny Młodej

 Witajcie Kochani, sezon nadal trwa, postanowiłam zatem potworzyć trochę makijaży ślubnych, weselnych itp. Dzisiaj jeden z makijaży ślubnych, który jest bardziej dla odważnych :)

Oczywiście klasyczne połączenie bieli, złota i brązu z dosyć wyraźną grubą kreską na górnej powiece oraz podkreśloną dolną powieką. Taka opcja jest dla osób, które malują się na codzień i nie boją się mocniej podkreślonych oczu. Ja należę do tej grupy osób, które malują się dosyć mocno, chociaż na makijaż ślubny nie chciałabym aż tak wyrazistego makeupu :) W zasadzie co kto lubi. Także kolorystyka klasyczna, często zresztą wybierana przez Panny Młode. Sama również bedę malowała się w tej tonacji na własny ślub, jednak w delikatniejszej, bardziej przytłumionej wersji. Co o tym makijażu sądzicie? :) Któraś z Was zdecydowała by się? Miłej niedzieli, buziaki :*







5 komentarzy:

  1. krecha świetna, jednak brąz powinien być bardziej roztarty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie roztarłam go specjalnie ^^ Chciałam żeby ten brąz był dosyć wyraźnie widoczny na zdjęciu. W wersji roztartej również będzie :p

      Usuń
  2. właściwie to podoba mi się :) chociaż ja osobiście dodałabym nutę koloru - ale to kwestia gustu i pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, co kto lubi. :) Następny będzie z kolorem :)

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)