piątek, 20 czerwca 2014

Naturalny Makijaż z brązową kreską

Witajcie Kochani, Dawno mnie tu nie było :) Dzisiaj przedstawiam Wam naturalny makijaż w moim wykonaniu. Dzisiaj naszło mnie na matowy, piaskowy makijaż.
Oczy pomalowałam matowymi cieniami w kolorze kremowym, beżowym i brązowym, na górnej powiece namalowałam brązową kreskę, która podkreśla oko, ale makijaż nie wydaję się ostry. Policzki pomalowałam bronzerem. Dla ujęcia dziewczęcego wyglądu uczesałam się w warkocz :) Jak Wam się podoba? Jakoś dzisiaj taka opcja pasuje mi najbardziej. Makijaż jest świeży i delikatny :)






10 komentarzy:

  1. masz piękne, duże oczy, a kreseczka je dobrze podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zgadzam się, im mniej znaczy więcej :)

      Usuń
  3. Super to wygląda, ale obawiam się, że moje oczy potrzebują jednak trochę większego zaznaczenia ;) Twoje są takie duże, a moje po prostu gdzieś znikają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :):* Nie zawsze małe oczy w naturalnym makijażu wyglądają źle, trzeba po prostu je odpowiednio powiększyć, tak, aby wyglądało to naturalnie :) Ja sama zawsze maluję się dosyć mocno i moje oczy wcale nie są takie ogromne, ale jak dobrze je rozświetlę i powiększę cieniami itp, takie właśnie się wydają ;p

      Usuń
  4. Jak ja lubię takie delikatne makijaże :) aż miło popatrzeć, najlepiej się właśnie czuję w takich wersjach, ewentualnie bardziej szalona opcja to czarny eyeliner :D ostatnio właśnie często sięgam bo podobny odcień eyelinera jak u Ciebie lub nieco ciemniejszą kredkę. Lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem brązy to najbezpieczniejsze i najbardziej klasyczne kolory, które pasują każdemu. Uwielbiam połączenie brązów z bielą i złotem w wersji matowej i błyszczącej :)

      Usuń
  5. Nie potrafisz robić zdjęć, zero jakiej kolwiek kompozycji. Na większości zdjęć nie zwracasz uwagi na to co pokazujesz odbiorcy. Tła które wybierasz są tragiczne, a obrobione zdjęcia też pozostawiają wiele do życzenia. Nie obcinaj sobie pół głowy aby zrobić zdjęcie oka. A to ostatnie zdjęcie co przedstawia tył twojej głowy nie powinno w ogóle być wstawione, bo warkocz nie jest idealny i pokój z resztą też. Justyna dąż do perfekcji i nie przedstawiaj zbędnych zdjęć. Opis tego co wstawiasz w ogóle nie jest składniowy i ma wiele błędów stylistycznych.
    Pozdrawiam czytelniczka Twojego Bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem profesjonalnym fotografem, robię zdjęcia tak jak umiem. Na swoim blogu pokazuję to co chcę, jeśli chcę uciąć sobie pół głowy to ją ucinam. A to ostatnie zdjęcie było specjalnie wstawione. Mój blog nie jest specjalnie wyidealizowany, pokazuje siebie taką jaka jestem każdego dnia i to co mnie otacza również nie jest fałszywe. Tego dnia mój warkocz miał być nie idealny i właśnie taki wyszedł. Nie przykładam uwagi do tego co piszę, to co myślę to piszę, nie masz ochoty tu wchodzić to nie wchodź. Poza tym szkoda, że nie potrafisz ujawnić swojej tożsamości, tylko piszesz pod osłoną anonimowości. Może zżera cię zazdrość, bo sama nie potrafisz lepiej. Mój blog wygląda tak jak ja go kreuję i tak jak ja chcę żeby wyglądał, nikt nie musi mi rzucać porad jak ma wyglądać to co sama tworzę. Jeśli komuś się nie podoba to co pokazuję, to co reprezentuję sobą i to co widać na zdjęciach, nie musi tu wchodzić...

      Ps. Chyba domyślam się kim jesteś i żal mi cię, że nie potrafisz okazać swojej tożsamości, tylko piszesz takie bzdury pod osłoną anonimowości, to śmieszne... Widocznie mi zazdrościsz, skoro stać cię na takie komentarze.

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)