niedziela, 1 czerwca 2014

Stylizacja Dnia


Witajcie Kochani,

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka :) Chwalcie się tutaj co dostaliście i co daliście dzieciakom :) Ja dzisiaj dostałam przepyszne ptasie mleczko co bym za dużo nie schudła ^^. Nie zapomniałam także o młodszych dzieciach w swojej rodzinie, każdemu oczywiście kupiłam po lizaku :) hehe...

W dzisiejszej stylizacji wystąpiłam właściwie w samej czerni pomijając torebkę :) Mam na sobie czarny, dopasowany, bawełniany golf RESERVED czarną, rozkloszowaną spódniczkę SHEINSIDE, czarne szpilki LABOTTI, oraz czarny lakierowany zegarek MODA TOTU, a także torebkę nude MOHITO <3

Spódniczka ze skóry jest dosyć krótka, ale bardzo wygodna, materiał z jakiego ją wykonano jest bardzo dobry jakościowo, miękki i miły w dotyku, spódniczka jest matowa i nie wygląda tandetnie. Posiada gumkę w pasie. Można ją bez problemu prasować na lewą stronę. Prasowałam ją gdy tylko do mnie przyszła, ponieważ w paczce została mocno zgnieciona, jednak po wyprasowaniu można w niej swobodnie chodzić i siedzieć, ponieważ nie gniecie się. Możecie ją kupić na sheinside.com. Torebka pochodzi ze sklepu Mohito, występowała w dwóch kolorach kremowym oraz szarym, osobiście wybrałam kremową ponieważ jest bardziej uniwersalna i pasuje właściwie do wszystkiego. Długo szukałam odpowiedniej torebki, ponieważ chorowałam na sztywną, elegancką i dosyć sporą torbę, która pomieści wszystkie moje skarby. W mohito ją znalazłam i natychmiast kupiłam :) Możecie ją kupić w sklepie stacjonarnym lub internetowym za 139,99 zł :) Buty są z Labotti.pl, są to śliczne, czarne 14 centymetrowe platformy. Buciki są bardzo dobrze wyprofilowane, więc noga nie męczy się w nich, dzięki 4,5 centymetrowej platformie nie czuć tak wysokiej szpilki, pasują i do wszystkiego, za równo do spodni, spodenek, spódnic i sukienek :)  Zegarek pochodzi z Moda Totu, jest to duży zegarek, na grubym, lakierowanym pasku. Oprócz dobrze widocznej godziny, bardzo ładnie prezentuje się na dłoni. Zegarek występuję w kilku wersjach kolorystycznych: czerwony, fioletowy, czarny, biały. Możecie go kupić za 19,90 na ModaTOTU.pl











Spódnica - S H E I N S I D E
Golf - R E S E R V E D
Torebka - M O H I T O
Buty - L A B O T T I
Zegarek - M O D A  T O T U
Kokardka - C L A I R E ' S


3 komentarze:

  1. Wspaniały zegarek - ile kosztował ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zegarek :)
    Jeden z moich blogów jest poświęcony takim dużym perełkom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)