piątek, 13 czerwca 2014

Urodzinowe Nowości

Witajcie Kochani, kilka dni temu obchodziłam swoje 23 urodziny, z tej okazji dostałam troszkę prezentów, które baardzo mi się przydadzą, szczególnie w wykonywaniu makijaży.


Kuferek kosmetyczny, dzięki, któremu mam w końcu gdzie trzymać swoje kosmetyki i jak je przewozić. Dostałam również drugi, malutki kuferek z wyposażeniem ;P Kosmetyki jakiejś niemieckiej firmy, ale nawet nie złe. w skład mniejszego kuferka wchodzą: Cienie, lakiery, bronzer i róż, kredki do oczu, szminki, przyrządy do paznokci i kilka pędzli. Dodatkowo mam też paletkę cieni Wibo i Lovely. Zawsze cos się tym zmaluje ;p Co o tym myślicie?







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)