niedziela, 15 czerwca 2014

Wishlist Sheinside

 


Cześć... :)  Jak Wam mija niedziela? Niestety pogoda jest tak brzydka, że nie ma nawet co robić, u mnie straszne nudy. Wczoraj cały dzień pracowałam nad makijażami, więc dzisiaj odpoczywam i się trochę lenie. Ogólnie miałam nadzieję, że ten weekend będzie cieplutki i słoneczny, niestety przeliczyłam się... U mnie wieje, pada, a o słońcu to tylko pomarzyć można, więc jako, że nie mam co robić, a na poprawę humoru najlepsze są ciuchy ^^ postanowiłam posiedzieć przy komputerze i poszperać trochę w sklepach internetowych, oczywiście nie ominęłam sheinside.com :) Znowu natknęłam się na super ciuszki, które chciałabym znaleźć w swojej szafie. Dzisiaj więc krótka lista życzeń z sheinside. 

1   |   2   |   3   |   4
1   |   2   |   3   |   4
1   |   2   |   3   |   4
  |   2   |     |   4
1   |   2   |   3   |   4

1 komentarz:

  1. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)