sobota, 26 lipca 2014

Born Pretty Store czyli idealne kosmetyki do makijażu


Witajcie kochani, Jakiś czas temu przyszła do mnie paczuszka od Born Pretty Store, znalazłam w niej przepiękną paletkę 8-śmiu cieni do powiek oraz 12 mini kredek do oczu. Jestem zachwycona tą niespodzianką, nie tylko dlatego, że sklep trafił w moje upodobania kolorystyczne jeśli chodzi o paletę cieni, ale także udało im się mnie zaskoczyć kredkami do oczu, w różnych kolorach.
Na początku powiem Wam troszkę o paletce. Cienie zapakowane są w prześliczną złotą patelkę oraz złote, papierowe pudełko. W palecie znajduje się 8 cieni, w kolorach perły, złota, brązu i czerni. Cały makijaż może zostać wykonany za pomocą tej jednej paletki. Paletka jest malutka i poręczna, więc zmieści się w każdej damskiej torebce, ponadto cienie są dobrze napigmentowane i bardzo trwałe, nie rolują się na powiece i nie ścierają. Możemy cieszyć się makijażem przez dłuugi czas :) Kupicie je za 10,98$ TUTAJ

Mini kredki do oczu, w których jestem zakochana. 12 cudownych kolorów, którymi można namalować przepiękną kreskę podkreślając cały makijaż. mini kredki mają tylko 58 mm długości, są dosyć miękkie dzięki czemu bardzo łatwo można narysować kreskę, idealna pigmentacja pozwala na uzyskanie pięknego, soczystego koloru. Kredek można używać również do podkreślania ust. Bardzo dobrze trzymają się na oczach czy też ustach, nie rozmazują się oraz nie ścierają. Można je kupić już za 4,25$ TUTAJ










5 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki! :) W oko to wpadła mi ta paletka cieni do powiek- prezentuje się całkiem nieźle ;))
    PS. Również współpracuję z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne opakowania, może też zamówię te kredki przy następnym podarunku:)

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne

    zapraszam do mnie http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka świetna, ostatnio polubiłam bardzo odcienie beżu, brązu, złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)