wtorek, 15 lipca 2014

Navy Blue and Turquoise

Witajcie kochani, dzisiejsza propozycja to połączenie granatu z turkusem. Mam na sobie granatową, dresową sukienkę z rękawami 3/4 i suwaczkiem z przodu. Sukienka jest o tyle ciekawa, że można ją nosić na wiele sposobów, na sportowo do tenisówek i jeansowej ramoneski, czy też do wysokich szpilek i marynarki.
Ja wybrałam tą elegantszą opcję ze szpilkami. Dzięki kolorowym sandałkom, cała kreacja wydaje się być bardziej wesoła. Mam nadzieję, że taki zestaw przypadnie Wam do gustu. Buziaki :*:*








6 komentarzy:

  1. prześliczna sukienka;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka i piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :):* włoski niestety doczepiane, ale moje już niedługo też takie będą, mam nadzieję :)

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)