środa, 16 lipca 2014

Look Like Kim Kardashian


Cześć, W tym tygodniu pogoda nas rozpieszcza, u mnie słoneczko pięknie świeciło przez cały dzień, korzystając z okazji wolnego dnia zorganizowałam sesję z moim nowy fotografem (Wszystkie zdjęcia: Karolina Szymańska).
Dzisiaj mam dla Was stylizacje inspirowaną Kim Kardashian :) Zainspirowałam się jej ubiorem, a nie go skopiowałam, dlatego też niektóre dodatki mam inne... :) Szczerze mówiąc bardzo podoba mi się jej styl, jest oryginalna, mimo tego iż według mnie nie jest jakąś boginią piękności. Kim ma duże biodra i biust, co niestety pogrubia ją, ale jeśli chodzi o ubiór, zawsze jest fajnie skomponowany, a dodatki dobrane do prostej sukienki czy jeansów, są idealne. Dzisiaj mam na sobie czarny t-shirt Reserved, czarną marynarkę Reserved, Jeansowe spodnie z dziurami Reserved, naszyjnik Mohito, torebka (kopertówka) z motywem wężowej skóry z H&M, okulary H&M. Sami oceńcie jak Wam się podoba taka stylizacja. Buziaki :)




























T-shirt - RESERVED
Marynarka - RESERVED
Okulary - H&M
Torebka - H&M
Buty - Labotti
Naszyjnik - MOHITO
Jeansy - RESERVED
Pierścionek - H&M

FRYZ. Karolina Szymańska
FOTO. Karolina Szymańska
MUA. By me :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tutaj backstage z sesji xD




6 komentarzy:

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)