wtorek, 8 lipca 2014

Podsumowanie 3-miesięcznej kuracji z LiLash



Witajcie Kochani, dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie 3-miesięcznej kuracji z LiLash. Jak Pamiętacie, stosowałam regenerujące serum do rzęs, które miało za zadanie wzmocnić moje rzęsy, zagęścić je i wydłużyć. Zapewne zauważyliście efekt w makijażach. :) Moje rzęsy nie są, jakieś kolosalnie długie i gęste, ale napewno mocniejsze i dłuższe niż trzy miesiące temu :) Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, dlaczego warto stosować tą odżywkę.

O serum możecie poczytać we wcześniejszych postach, które napewno przybliżą Wam czym jest Serum Lilash do rzęs, jak je stosować i wszelkie informacje na temat tego produktu:


Ogólnie rzecz biorąc ważne jest, aby serum stosować regularnie, przez co najmniej trzy miesiące, wówczas efekty będą spektakularne. W moim przypadku, ta regularność była trochę zachwiana, ponieważ zdarzało mi się zapomnieć i np. używałam odżywki co drugi lub trzeci dzień. Mimo to efekty widać, zresztą na załączonych poniżej zdjęciach możecie zobaczyć jak to wyglądało na samym początku, po miesiącu i po trzech. :) Osobiście jestem bardzo zadowolona. Moje rzęsy po zabiegu przedłużania rzęs były bardzo zniszczone, kruche i łamliwe. Dzięki serum LiLash "odżyły" stały się mocniejsze, bardziej błyszczące, dłuższe i gęstsze. W 100% polecam serum do rzęs LiLash.

Cena małego opakowania LiLash®(poj. 2,95ml): 290zł
Cena dużego opakowania LiLash®(poj. 5,91ml): 450zł
Cena opakowania LiBrow® (poj. 5,91ml): 450zł

Serum możecie kupić TUTAJ.

Zapraszam Was również do polubienia Strony Lilash Polska na Facebooku -> KLIK










Zapraszam Was również na mój INSTAGRAM, gdzie możecie zobaczyć co się u mnie dzieje, na bieżąco :)

1 komentarz:

  1. Fajny blog, będę pojawiać się tu częściej!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)