poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zabieg Power Repair - Nagroda w konkursie Salonu Euforia

Witajcie Kochani, Kilka dni temu chwaliłam Wam się, że wygrałam Zabieg Power Repair w konkursie Salonu Fryzjerskiego Euforia. Dzisiaj miałam okazję odebrać nagrodę, a tym samym poprawić kondycje swoich włosów. Powiem Wam parę słów na temat tego zabiegu oraz pokażę Wam w zdjęciach cały przebieg. Osobiście uważam, że naprawdę warto skusić się na taki zabieg, ponieważ bardzo poprawia to wygląd i kondycje naszych kosmyków. :)

Zabieg POWER REPAIR / LAMINOWANIE WŁOSÓW / BOTOX NA WŁOSY To połączenie naturalnego kolagenu kwasu hialuronowego, olejku arganowego i keratyny.
****
NATURALNY KOLAGEN - sprawia iż włosy są nawilżone i odżywione.

KWAS HIALURONOWY -głęboko nawilża , posiada zdolność do utrzymania wody w ilości tysiące razy większej niż jego masa własna.

KERATYNA- to nawilżający i fitogenetyczny składnik, który naprawia strukturę i chroni warstwę włókien, uszkodzonych chemicznie lub przez czynniki fizyczne.

OLEJEK ARGANOWY- walczy z negatywnymi skutkami upływu czasu wzmacnia i nabłyszcza włosy.

Zabieg Krok po Kroku w Salonie Euforia:

Na samym początku Pani fryzjerka umyła moje włosy i owinęła je "turbanem", który miał je delikatnie osuszyć. Następnie na kosmyki pasmo po paśmie został nałożony odpowiedni preparat, który odbudowuję strukturę włosa, wnika w ich wnętrze i regeneruje je od środka. Maska została nałożona w podobny sposób jak nakłada się farbę do włosów. Po nałożeniu specyfiku, nałożono mi czepek oraz umieszczono głowę w urządzeniu suszącym, tak aby ogrzać włosy, na których znajduję się maska. Po 10 minutach "ogrzewania" musiałam odczekać 5-7 minut, aż moje włosy delikatnie się schłodzą. Następnym krokiem było zmycie całego specyfiku ciepłą wodą. Na koniec moje włosy zostały wysuszone i wymodelowane. Cały zabieg trwał około 1h. Efekt bardzo zadowalający. :) Moje włosy są bardzo suche, może nie zniszczone, ponieważ niedawno je podcinałam, więc końcówki są zdrowe, ale niestety po farbowaniu wyglądały jak by były postrzępione i baardzo suche, były również matowe. Po zabiegu włoski zyskały blask, miękkość i lekkość. Mimo iż są gładziutkie i mięciutkie, nie straciły objętości na czym bardzo mi zależało.  Takim efektem powinnam się cieszyć przez około 1 miesiąc, po tym czasie powinnam powtórzyć zabieg dla podtrzymania efektów... :)

Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego zabiegu, była to kuracja potrzebna moim  włosom. Mam nadzieję, że naprawdę dzięki temu będą lepiej rosły :)

Zabieg Power Repair możecie wykonać w salonie fryzjerskim Euforia w Warszawie, a dokładnie na ul. Dolna 15/26 Mokotów/Warszawa
Możecie zapisać się na zabieg na stronie salonu na Facebooku -> KLIK lub Telefonicznie pod numerem: 888 016 814...


JAK WAM SIĘ PODOBA? <3 <3 <3 

1) 


2)




 


4)




5)












4 komentarze:

  1. Super zabieg :)) włosy takie lśniące <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj super, naprawdę :D Nawet po umyciu włoski wyglądają wspaniale :D

      Usuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, zauważyłam, że często spamujesz mi na blogu takim samym komentarzem z prośbą o obserwacje. Jeśli zainteresuje mnie Twój blog napewno zaobserwuje, narazie nie widzę tam nic dla siebie. ;]

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)