poniedziałek, 11 sierpnia 2014

A'la Pin up Girl


Witajcie Kochani, Dzisiaj stylizacja a'la pin up girl, jednak nie taka zwykła i typowa :)


Mam na sobie skórzane szorty, czary top, lustrzane okulary pilotki, czarne podkolanówki, czarne szpilki i czarną bandamkę :) Taka stylizacja może okazać się idealna na jakąś niezbyt elegancką imprezę, wyjście ze znajomymi czy też na codzień. Wiadomo co kto lubi :) Jeśli nie nosicie szpilek zawsze można je zamienić na wygodne trampki czy tenisówki i w prosty sposób otrzymacie sportowy look w pin up-owym stylu :) Ogólnie planowałam zestawić te rzeczy właśnie w białych trampkach, niestety JA jestem za niska i coś takiego by wyglądało śmiesznie, więc postanowiłam zastosować tutaj moje ulubione platformy :) Spodenki z eko skórki z Mohito idealnie pasują do eleganckiej stylizacji jak i w 100% sportowej. Osobiście uwielbiam je nosić, chociaż musiałam się do nich przyzwyczaić, gdyż miałam dziwne wrażenie jakby podchodziły do góry, na szczęście po kilku razach to wrażenie zniknęło :). Całość zestawu dopełniłam czarno-białą bandamką oraz hitem tego lata czyli lustrzanymi okularami :)  Dajcie znać jak Wam się podoba???

Zdjęcia: ALEKSANDRA NAPIÓRKOWSKA






Szorty - MOHITO
Top - RESERVED
Bandamka- NEW YORKER
Szpilki - LABOTTI
Podkolanówki - GATTA
Okulary - GREENPOINT
Stylizacja i make up - JUSTYNA KRZYCKA
Foto - ALEKSANDRA NAPIÓRKOWSKA




6 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale... TYLKO do sesji zdjęciowej :) Bo na co dzień jednak jak dla mnie jest zbyt wulgarna, na co wpływają te podkolanówki :) Wyglądasz jednak świetnie!

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość stylizacji na blogach jest bardziej do sesji niż na co dzień, jednak gdy zdjęła bym podkolanówki do zdjęć wyglądało by to zwyczajnie, dlatego je zastosowałam, na co dzień napewno nie założyłabym ich, a szpilki zamieniłabym na trampki. :)

      Usuń
  2. wow, super pomysł z tymi podkolanówkami, nadają charakteru całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chociaż ktoś to zauważył, właśnie o to chodziło w całej stylizacji :) Żeby miała charakter, a nie była kolejną zwykłą stylizacją na codzień przypominającą styl pin up - czerwone usta itp. Tutaj miało być właśnie tak :D

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)