niedziela, 17 sierpnia 2014

Grey jumpsuit bajmi


Witajcie, w piękny niedzielny dzień :) Niestety ja całą niedzielę spędzę w pracy, nad czym bardzo ubolewam no, ale cóż jak trzeba to trzeba :( Dzisiaj przygotowałam troszkę luźniejszą, bardziej sportową, dresową stylizację. :)

W tym sezonie dresowe rzeczy, są hitem i królują nawet na salonach, wśród gwiazd :) Dres jest wygodny, ładnie się prezentuje i wcale nie trzeba go traktować jak coś wyłącznie po domu, "bo wstyd wyjść" :) Można stworzyć naprawdę fajne zestawienia z takimi rzeczami i wyglądać świetnie. :) Ja postawiłam na dresowy kombinezon, swój mam ze sklepu internetowego Bajmi.pl, możecie go kupić już za 36,90 PLN + przesyłka.Ogólnie kombinezon ma długie nogawki, jednak ja postanowiłam je podwinąć do łydki, gdyż jestem niska i niestety w zestawieniu z trampkami skróciłby mnie jeszcze bardziej. Kombinezon posiada ściągacz, dzięki czemu można go nosić na dwa sposoby, tj. na sportowo czyli tak jak zastosowałam go dzisiaj, ale również bardziej elegancko, podnosząc stan do tali, ściągając pasek tak, aby w tali były marszczenia, wówczas kombinezon jest bardziej dopasowany i w zestawieniu np. z czarnymi szpilkami i elegancką kopertówką wygląda genialnie. :)  Jestem z niego naprawdę zadowolona, noszę go często, prałam go już kilka razy i stwierdzam, że materiał jest tak dobry jakościowo, że ubranie wygląda tak jak w dniu zakupu :) Jest to rozmiar uniwersalny, ma troszkę za długie nogawki, ale poza tym jest super. Byłam prawie pewna, że po założeniu go kilkakrotnie rozciągnie się, ale nic takiego się nie wydarzyło, z czego bardzo się cieszę. Szczerze polecam sklep bajmi i zapraszam Was na ich Facebooka- KLIK. :)

Bajmi to sklep dla wszystkich miłośniczek najnowszych trendów. W bajmi znajdziesz najnowsze kolekcje z wybiegów. Stylistki Bajmi śledzą bieżące kolekcje po to, byś była zawsze na topie. Bajmi to mega styl w rewelacyjnych cenach. Bądź modna i stylowa każdego dnia. 

Znajdziecie tam mnóstwo fajnych rzeczy, w naprawdę przystępnych cenach. :) Dajcie znać jak Wam się podoba zastosowanie kombinezonu w moim wydaniu. :) Buziaki i miłego dnia :D
-----> 












Kombinezon - BAJMI.PL
Trampki - XXX
MAKE-UP - JUSTYNA KRZYCKA




11 komentarzy:

  1. fajny kombinezon! :) http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny kombinezon:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam ;p Ty również wyglądasz w nim wspaniale ;D

      Usuń
  3. super jest ten kombinezon !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka bardzo lubi kombinezony ja lubie dresy a tu widze bardzo fajna stylizację jak widać kombinezon może być trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie dres jest hitem i szczerze bardzo mnie to cieszy :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)