niedziela, 10 sierpnia 2014

Little black dress

Cześć Kochani, dawno mnie nie było, ponieważ zrobiłam sobie krótkie wakacje ;p ale już jestem i mam nową stylizację.


W środę przed wyjazdem miałam sesje u Aleksandra Napiórkowska Photography dzięki której powstało kilka różnych stylizacji, dzisiaj jedna z nich :) Mam na sobie czarną, którą sukieneczkę z Mohito, czarne wysokie szpilki Labotti, pudrowo-różową torebkę Mohito. Sami oceńcie jak Wam się podoba całość...

Więcej zdjęć Aleksandry możecie zobaczyć TUTAJ, zapraszam Was również do polubienia facebooka fotografa - KLIK :)









 Sukienka - MOHITO
Torebka - MOHITO
Buty - LABOTTI
Stylizacja Paznokci - Paulina Słońska
Zdjęcia - Aleksandra Napiórkowska








6 komentarzy:

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)