sobota, 16 sierpnia 2014

Lovely summer

Witajcie Kochani, Dzisiaj stylizacja typowo letnia, trochę na poprawę humoru w taki ponury, deszczowy dzień. :)


Uwielbiam lato, zwłaszcza, gdy jest ciepło i słonecznie. Jest to dla mnie czas kiedy ubieram się w kolorowe ubrania i maluję się kolorowo :) W dzisiejszej stylizacji mam na sobie miętową, szyfonową spódniczkę, miętowy, krótki top w kolorowe kwiatuszki, biały zegarek oraz turkusowo-różowo-granatowe sandałki na obcasie. Cała stylizacja jest bardzo lekka, jest idealną propozycją na randkę do kina czy na spacer, albo po prostu na codzień. :) Jak Wam się podoba?

ZDJĘCIA: ALEKSANDRA NAPIÓRKOWSKA









Spódniczka - CROPP
Zegarek - MODA TOTU
Buty - XXX

14 komentarzy:

  1. Spódniczka ! ♥ Ciuszki idealnie dobrane :)
    Dodaję do obserwowanych, świetnie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasługa Aleksandry <3 :D Dziewczyna ma talent :)

      Usuń
  3. wyglądasz bosko,świetna stylizacja, śliczne kolory, super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten crop top wygląda na Tobie tysiąc razy lepiej niż w sklepie :) no i urocza spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Dziękuję, baardzo mi miło :):*

      Usuń
  5. przepiekne szpile! cudowny fason i kolor!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna kompozycja i kolorystyka;)Wspaniały zestaw!:*;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)