piątek, 29 sierpnia 2014

Purple and Gold


Witajcie Kochani, Dłuższy czas mnie nie było na blogu za co przepraszam, na facebooku udzielam się regularnie, niestety na blogu nie zbyt. Postanowiłam dodawać posty, które będą miały ładną oprawę graficzną, czyli ładne zdjęcia itp.
Dzisiaj makijaż fioletowo-złoty :) Jakoś tak naszło mnie na te kolory. Ogólnie jak możecie zauważyć, zmieniłam kolor włosów, z tych czarno-brązowych na bardziej naturalny, jasny brąz :) Ja czuję się w nim świetnie, troszkę mnie odmładza :D Jak Wam się podoba? Na moim Facebooku tra konkurs z Perfectto, tak więc zapraszam! :) Za kilka dni na moim blogu zobaczycie nowe stylizacje z torebką od perfectto oraz sweterkiem fobya.com, a także kilka innych. Zaglądajcie tu czasem, buziaki :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)