sobota, 30 sierpnia 2014

Yellow Cardigan fobya.com


Witajcie Kochani, dzisiaj pogoda nam pięknie dopisała :D Postanowiłam zatem skorzystać z Pogody i razem z moim fotografem stworzyć nową stylizację :) Dzisiaj ażurowy, żółty sweterek fobya.com w zestawieniu z szarością <3

Mam na sobie ażurowy sweterek Fobya, Szare legginsy Bershka, kremowe buty Czas na buty oraz szarą torebkę Mohito i biżuterię Claire's Całą stylizację dopełnia dosyć mocny makijaż smoky eyes oraz luźno upięty kok z loczków. :)

Jakiś czas temu znalazłam nowy, fantastyczny sklep internetowy ze sweterkami. Fobya to Polski producent swetrów damskich. Zatrzymałam się na dłużej w sklepie fobya.com, ponieważ ze względu na to, że jestem zmarzluchem i w chłodniejsze dni ubieram się w swetry i wszelkie ciepłe rzeczy chciałam poszukać jakiś fajnych kardiganów na taką chłodniejszą pogodę znalazłam jednak ażurowy sweterek i korzystając z okazji pięknej pogody jeszcze go noszę.

Ogólnie sweterek jest delikatnie prześwitujący, więc wskazane jest noszenie do niego odpowiedniego stanika ^^.

Jest śliczny, a ja się w nim zakochałam, oczywiście to napewno nie ostatni sweterek z fobya.com

Polecam Wam serdecznie ten  sklep, zapraszam również do polubienia ich fanpage na facebooku  - KLIK:)


FOTO - ALEKSANDRA NAPIÓRKOWSKA













Sweterek - FOBYA.COM
Legginsy - BERSHKA
Buty - CZAS NA BUTY
Torebka - MOHITO
Biżuteria - CLAIRE'S



15 komentarzy:

  1. śliiczna torebka, piękny usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest uroczy, Ty jesteś przepiękna, no i zdjęcia - świetne, mają wspaniały klimat!
    aż się chce je oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja
    zdjęcia są na prawdę super ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie dotyczące jakości sweterka. Ażurowe lubią się zaciągać. Jak jest w przypadku twojego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... :) ogólnie jakość jest bardzo dobra, jednak chwila nie uwagi i np zaczepienie ostrym kamieniem w pierścionku lub jakąś rzepą zaciąga sweterek, więc tutaj chyba należy zrezygnować z biżuterii z osrtrymi krawędziami :)

      Usuń
  5. masz przepięknie upięte włosy i to mi się rzuciło od razu w oczy :) świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*:) Samoróbka w 10 minut :)

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz:) włosy jakbyś wyszła prosto od fryzjera, a z komentarzy widzę, że to twoja robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko idealnie do siebie pasuje, wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)