poniedziałek, 8 września 2014

I love my bag Perfectto


Witajcie Kochani, Jak tam po wakacjach? Niektórzy z was jeszcze mają urlopy i przerwę przed studiami inni niestety muszą chodzić do pracy i szkoły, ja należę do tych pracujących :(... Na szczęście fajna pogoda narazie się utrzymuje, zobaczymy jak będzie dalej. :) Dzisiaj przygotowałam stylizację, w której główną rolę gra duża torebka od Perfectto <3
Mam na sobie luźną sukienkę w kolorze fuksji z Mohito, jeansową krótką kurteczkę New Yorker, granatowe bolki na platformie Czasnabuty.pl oraz granatową torbę Perfectto, całość stylizacji dopełniłam dużym pierścionkiem z granatowym oczkiem Reserved oraz masywnym, złotym zegarkiem Claire's. 

Perfectto to firma oferująca szeroką gamę torebek damskich. Sklep działa głównie na facebooku i tam można składać zamówienia na torebki. Sklep a w swojej ofercie wiele modeli różnych torebek. Główny salon firmowy znajduje się Al. Krakowska 41 lok.16, - 05-900 Warszawa Janki

Ogólnie zapraszam Was do trwającego jeszcze dwa dni konkursu na moim Facebooku - KLIK, w którym do wygrania jest super torba od Perfectto, zapraszam Was również do polubienia Facebooka sklepu. Dajcie znać jak podoba Wam się stylizacja... Buziaki :*
















Sukienka - MOHITO
Kurtka NEW YORKER
Buty - CZAS NA BUTY
Torebka - PERFECTTO
Zegarek - CLAIRE'S
Kolczyki i Pierścionek - RESERVED

7 komentarzy:

  1. Ekstra buty;)


    Super wychodzisz na zdjęciach, na prawdę extra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzoo :) Dobry fotograf :) Buty z czasnabuty.pl, są super :)

      Usuń
  2. świetna stylizacja! nie będe wszystkiego po kolei wymieniać, bo dosłownie wszystko mi się podoba :) a kolor sukienki czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudownie;) śliczną masz torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)