niedziela, 28 września 2014

Welcome Autumn


Witajcie Kochani, daawno mnie tutaj nie było, masa obowiązków w domu i pracy ogranicza mnie bardzo. Weszliśmy już pełną parą w jesień, co prawda pogoda jest bardzo ładna, niemalże jesienna jednak troszkę zdradliwa...
Warto zaopatrzyć się w  cieplejsze kurtki, płaszcze, peleryny czy też poncza.

Ponczo jest hitem tego sezonu, nie tylko jest cieplutkie, ale także modne :) Ja swoje mam ze sklepu internetowego Amstyl. Materiałem z jakiego wykonane jest ponczo jest miękka, ciepła boucla. 

Ja jestem zachwycona, co prawda dodałabym do niego poszewkę, aby móc nosić ponczo, gdy będzie jeszcze chłodniej.  Sami oceńcie jak to wygląda.

Serdecznie zapraszam Was na zakupy do Amstyl oraz do polubienia ich Facebooka - Klik

Trzymajcie się cieplutko i miłego wieczoru Wam życzę :*





Ponczo - AMSTYL
Torebka - H&M
Buty - STYLOWE BUTY
Spodnie - TALLY WEIL
Kurtka - NEW YORKER

5 komentarzy:

  1. wow :) buty i ponczo wogóle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham spodnie ...takich jeszcze nie mam - pozdrawiam fajna stylówka:)*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)