czwartek, 9 października 2014

Besima - Dress like a dream



Witajcie Kochani,Jakoś ostatnio rzadko tu bywam, bardzo żałuję, bo chciałabym więcej, ale niestety nie po drodze mi z pracą :( Często pracuję od południa do wieczora, przez co nawet nie bardzo jak mam robić zdjęcia. Mam nadzieję, że niedługo jednak się to zmieni, szykuję dużo nowości i zmian na blogu ^^.

 W dzisiejszym poście główną rolę gra rozkloszowana sukienka od Besima. Zdjęcia robiłam kiedy jeszcze było ciepło, więc ja nosiłam ją na codzień do pracy, jednak sukieneczka jest idealna na różne okazje typu wesela, bale, imprezy, wielkie wyjścia, spotkania z przyjaciółmi czy też na codzień :) Ogólnie, jak napewno zauważycie na zdjęciach, niestety jest na mnie za duża, mam na sobie rozmiar 36, czyli najmniejszy dostępny w sklepie. Jest śliczna, pięknie się układa i prezentuje na żywo, zamierzam ją delikatnie zwęzić u krawcowej, aby była idealnie dopasowana. Jestem z niej bardzo zadowolona, chociaż faktycznie dopiero teraz widzę, że mogłaby być bardziej dopasowana.

Besima to internetowy sklep z odzieżą, który powstał dla kobiet nowoczesnych i modnych ceniących sobie dobry styl i jakość odzieży, która przecież towarzyszy nam każdego dnia.  Odzież damska, która jest prezentowana w Besima to wyłącznie ubrania od polskich i europejskich producentów, to pewność co do jakości materiałów i ich wykonania.

Obsługa sklepu jest bardzo profesjonalna i miła, bardzo szybko można się z nimi skontaktować i domówić wszystkie szczegóły zamówienia, ceny nie są wygórowane, a jakość naprawdę dobra :) Czas realizacji jest skrócony do minimum, ja na swoje produkty czekałam zaledwie 2 dni :)

Będę miała dla Was jeszcze jedną perełkę, gdy tylko znajdę chwilkę na zdjęcia. :) Szkoda, że zdjęcia nie oddają prawdziwej magi tej sukienki.

Zapraszam Was serdecznie do sklepu Besima oraz do polubienia ich Facebooka <3 <3 <3



 




 
 Sukienka - BESIMA
Buty - LABOTTI



7 komentarzy:

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)