sobota, 22 listopada 2014

Besima - sweatshirt dress

Cześć, dzisiaj długo oczekiwana stylizacja z dresową sukienką od Besima <3
Tutaj mam dla Was niespodziankę ^^ W dzisiejszej stylizacji udział wzięłam gościnnie moja siostra, ze względu na to, że ja jakiś czas temu miałam problemy zdrowotne nie chciałam się jeszcze wystawiać na sesję, aby nie narażać swojego zdrowia :) Zdjęcia i makijaż wykonałam ja. :)

 
Mimo iż sukienka jest w sportowym stylu postanowiłam przedstawić ją w eleganckiej stylizacji z futrzanym płaszczykiem i botkami :) Ogólnie muszę powiedzieć, że sukienka jest bardzo wygląda i pasuje właściwie do wszystkiego, jest uszyta z grubszego materiału, więc idealnie nadaje się na jesienne dni. Sami oceńcie jak Wam się podoba,

Makijaż jaki wykonałam na Moniki twarzy to połączenie, fioletu, miedzi, brązu i bieli, całość dopełniają brzoskwiniowe bardzo delikatnie pomalowane usta. :)





 
 
 




 

Sukienka - BESIMA
Futro - Reserved
Buty - CCC
Torba - Mohito
Naszyjnik - Claire's
Makijaż - Justyna Krzycka
Foto - Justyna Krzycka
Paznokcie - Wzorcownia Nails


5 komentarzy:

  1. 3 zdjęcie od końca mega !♥ bardzo ładna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jeny :) A myślałam już że to Ty zrobiłaś się na blond bo kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. He he Dziękuję baardzo w imieniu swoim i siostry :* <3 Katarzyna K. niestety mi taki blond nie pasuje, chociaż baardzo bym chciała :) Faktycznie blond jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne fotografie. :) Sweter bardzo mi się podoba między innymi ze względu na długość i neutralny kolorek :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to jest sukienka dresowa, nie sweter ;) pozdrawiam

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)