niedziela, 30 listopada 2014

Christmas makeup 1


Witajcie Kochani, mam dla Was kolejną propozycję świątecznego makijażu :) Dzisiaj Główną rolę gra kreska na oku.
Na górnej powiece, która pokryta jest delikatnym kremowym, matowym cieniem, namalowałam czarną, grubą kreskę i tuż nad nią cieńszą złotą. Dolną powiekę zaznaczyłam błyszczącym, zielonym cieniem oraz podkreśliłam linię wodną białą kredką. Cały makijaż zaakcentowałam ustami w kolorze czerwieni. Wyglądam na zdjęciach trochę jak śnieżynka :) Jak Wam się podoba? Umalowały byście się tak?

Już niebawem kolejna propozycja makijażu na święta, zapraszam serdecznie, buziaki :*




5 komentarzy:

  1. ale masz duże oczy! :) i o ile górna powieka bardzo przypadła mi do gustu, tak dolna do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuję ;) oczywiście zawsze można dolną powiekę pozostawić w neutralnym kolorze co również spowoduje, że makijaż będzie delikatniejszy :)

      Usuń
  2. czekam na kolejne propozycje, bo ta nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejna bardziej Ci się spodoba ;)

      Usuń
  3. Coś wspaniałego ;-) dla mnie jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)