piątek, 21 listopada 2014

Makeup of the day


Witajcie po dłuugiej przerwie nieobecności,  już jestem :) Miałam wiele różnych kłopotów życiowych i zdrowotnych, ale już jestem z nowym makijażem... :) Już jutro i na 100% będzie stylizacja z dresową sukienką BESIMA <3
Jak tam u Was co nowego, już przygotowujecie się do świąt? Z tego co zauważyłam wszystkie galerie handlowe, telewizja i internet zostały opanowane świętami :D U mnie już nawet był pierwszy śnieg hihihi, prawdę mówiąc wcale nie chce żeby była zima. Dzisiaj wykonałam makijaż w kolorach popielatego brązu, mięty, fioletu i rozświetlającego perłowego, dajcie znać jak Wam się podoba :D


 



4 komentarze:

  1. Piękny makijaż :) masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię zimę tylko ze względu na śnieg i święta ;) piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)