sobota, 22 listopada 2014

Makeup inspired by Linda Hallberg

Miałam dzisiaj jakąś wenę twórczą i postanowiłam zmalować jeszcze jeden makijaż, tym razem na sobie :) Jestem wielką fanką Lindy Hallberg <3 napewno już widzieliście jej makijaże, które są nie dość, że piękne to i perfekcyjne. :) Oczywiście do takiej perfekcji mi jeszcze baardzo daleko, wiele pracy i nauki mnie czeka, ale być może kiedyś również będę dla kogoś taką inspiracją ^^...

 Dzisiaj zainspirował mnie jeden z jej makijaży. Jest to limonkowo, granatowo, fioletowy makijaż z akcentem cytrynowego i białego cienia :) Oczywiście czarna kreska i malinowe usta podkreślają cały makijaż. Uwielbiam żywe, pastelowe kolory, w taką pogodę jak ta dzisiejsza taki makijaż działa na mnie pobudzająco i rozweselająco :) A jak Wam się podoba? :)

Ps. makijaż miał być tylko inspiracją, a nie dokładną kopią :)

 









2 komentarze:

  1. makijaż jest przecudowny!

    pozdrawiam kochana
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moja bajka. Pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)