sobota, 29 listopada 2014

Mikołajkowy make up


Dzisiaj duużo w temacie świąt :) Jako, że już niebawem mikołajki i oczywiście Święta Bożego narodzenia, naszło mnie na świąteczny makijaż.


Ogólnie święta kojarzą mi się napewno ze Świętym Mikołajem, ale również ze śniegiem i choinką. Mój dzisiejszy makijaż jest właśnie w takich kolorach :)

Strasznie bałam się użyć czerwonego cienia, ale przeglądając internetowe inspiracje makijażowe, zauważyłam Katosu, która użyła czerwieni na całej ruchomej powiece, postanowiłam zainspirować się jej pomysłem i wymalować taki makijaż.

Odważnie, ale wydaje mi się, że czerwień ukazana w taki sposób wygląda elegancko i zmysłowo. :)

Dajcie znać co sądzicie o takim makijażu. Buziaki :*






10 komentarzy:

  1. Piękny :-) szukam właśnie inspiracji na czerwony cień :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :* :) Mam nadzieję, że troszkę pomogłam, w inspiracji :)

    Warto się nie bać i próbować z kolorami

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudnie
    w tym makijazu przypominasz Katy Peery ;))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) słyszałam już od wielu osób o tym podobieństwie z Katy Perry jest mi bardzo miło ;)

      Usuń
  4. Nie podoba mi się przejjscie między cieniami. Trochę jak z bazaru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie przejście jest celowe, specjalnie nie zrobiłam blendowania (roztarcia cieni) aby było widać tą różnicę.

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)