niedziela, 21 grudnia 2014

Time for Christmas - Sweater with Heart

Cześć Kochani, jakiś czas mnie nie było, niestety miałam sporo problemów prywatnych, co wykluczyło mnie na chwilę z aktywności sieciowej, ale już jestem :)

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, u mnie przygotowania idą pełną parą. Sprzątanie i gotowanie non stop :) W zasadzie nawet to lubię. Mimo iż zawsze jest dużo roboty przy tym wszystkim, to jednak nastrój jest tak cudowny i magiczny, że święta co roku są inne, wyjątkowe.
Ogólnie w tym roku przeżywam ten czas trochę inaczej, ponieważ pożegnałam, bardzo bliską mi osobę... Jest żal, smutek i wiele przemyśleń, jednak żyć trzeba dalej... :(


Dzisiaj ta niedziela jest jakaś taka inna, ubieranie choinki, pieczenie ciast, rozmowy przy obiedzie... Wieczorem z narzeczonym poszliśmy na spacer, przy okazji udało się zrobić kilka zdjęć.

W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra sweterek vendela z fobya.com.
Cieplutki sweterek z wyszytym, milusim serduszkiem idealnie pasuje do spodni czy też spódnicy. Ja postanowiłam zestawić go ze skórzaną spódnicą z koła oraz czarnymi kozakami na koturnie ^^
 
Po wieczornym spacerku, czas na cieplutką herbatkę w miłym towarzystwie. Moja ulubiona -malinowa <3 Mimo, tego, że nie ma śniegu ja czuję już magię świąt, a Wy?

Tak jak mówiłam już kiedyś polecam serdecznie sklep fobya - dobra jakość, profesjonalna obsługa, super ceny <3 Zapraszam na ich facebooka - klik














SWETER - Fobya
TOREBKA - Perfectto
BUTY - Royal-styl 
SPÓDNICA - Reserved
PAZNOKCIE - Wzorcownia nails

3 komentarze:

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)