piątek, 16 stycznia 2015

Co nowego?


Witajcie Kochani, Jak Wam minął piątek? Ja Dzisiejszy dzień spędziłam aktywnie na kursie... :) Mikrodermabrazje, mezoterapie bezigłową i biolifting mam już w jednym paluszku.  Nareszcie mamy weekend, z czego bardzo się cieszę... :) Za chwilkę pędzę na siłownie, budować swoje nowe, lepsze ciało. :) Muszę Wam powiedzieć, ze Nowy rok u mnie, nabrał nowego, lepszego znaczenia, dlaczego? Ponieważ naprawdę wprowadziłam wiele nowości i zmian w swoje życie. Przede wszystkim dieta, sport, nauka oraz rozwój mój i bloga. Jestem z siebie dumna i zaczynam wierzyć w hasło: "Jeśli masz odwagę zacząć, znajdziesz odwagę, aby odnieść sukces" :) Chcę iść do przodu, a nie cofać się...


Postanowiłam trochę zmienić styl pisania postów na moim blogu, mam nadzieję, że wyjdzie mi to na dobre. W blogosferze jestem już dosyć długo, chociaż nie tak często jak bym chciała, ale jednak jestem... Od dłuższego czasu zastanawiam się, co zmienić, aby mój blog był bardziej interesujący. Myślę, że zdjęcia są coraz lepsze i mam nadzieję, że za sprawą ludzi współpracujących ze mną będą naprawdę dobre..<3 Wygląd bloga - cały czas nad nim pracuje i ulepszam, wiem, że czasami strona się przycina, a baner długo wczytuje. :( Koniecznie muszę to poprawić... Kolejna sprawa to tekst, ostatnio nie miałam czasu, aby usiąść i napisać coś sensownego, więc wolałam nie pisać, albo zamieścić tylko parę słów. Chcę jednak to zmienić, tak aby mój blog, stał się w pewnym sensie odzwierciedleniem mnie, dlatego też, będę tu bywać być może rzadziej, ale za to bardziej treściwie. :) Dziś mogę powiedzieć, że przybędzie trochę inspiracji kulinarnych, recenzji kosmetycznych, opowiadań z mojego życia, a także wiedzy na różne tematy. Mam nadzieję, ze zmiany okażą się korzystne. :)
Zapomniałam się pochwalić - mój blog bierze udział w konkursie Blog Roku 2014 organizowany przez onet.pl, już niebawem będzie można na niego głosować, mam nadzieję, że Ci którym to co robię przypadło do gustu zagłosują na bloga :):* Buziaki Kochani i miłego dnia!  




4 komentarze:

  1. Robisz cudne makijaże :) Cieszę się że tu trafiłam :) Cała masa pięknych prac ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor oczu, makijaż również.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)