niedziela, 4 stycznia 2015

Jaguar Blog Grand Prix 2014


Witajcie Kochani, jakiś czas temu brałam udział w Jaguar Blog Grand Prix, okazało się, że zajęłam trzecie miejsce i przysługują mi nagrody, hehe ^^ dostałam brązowy medal, książkę i dyplom. Ciekawa opcja, fajne wyróżnienie. Dziękuje bardzo :*:)
W zasadzie do "konkursu" zgłaszałam się w 2013 roku i prawdę mówiąc całkiem o tym zapomniałam, to jednak miłe uczucie i fajne doświadczenie dowiedzieć się, że jednak komuś podoba się mój blog. :) Mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej. Buziaki i witam Was w Nowym Roku 2015 :):*



2 komentarze:

  1. Cieszymy się, że nagrody dotarły. Dziękujemy za ten wpis o Blog Grand Prix! :)
    To Twój pierwszy w życiu medal? ^^ Ten, jest skutkiem wspaniałego bloga, którego Ci gratulujemy!

    Serdecznie pozdrawiamy w nowym 2015 roku i życzymy sukcesów w tej edycji BGP!
    Ekipa Blog Grand Prix
    http://bloggp.jimdo.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Może nie pierwszy w życiu, ale pierwszy w tej dziedzinie. Powiedzmy pierwszy medal dla mojego bloga, co jest dużą pochwałą.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)