poniedziałek, 19 stycznia 2015

Monday

Dzień dobry w Poniedziałek :) właśnie jestem w drodze do pracy, tak mi się nie chce, że chyba bardziej  się już nie da. Jak Wam minął weekend?
 Teraz czas studniówek, więc u mnie sobota makijażowa,  a niedziela hmm leniwa? No powiedzmy, trochę uporzadkowałam sobie szafę i oglądałam film za namową siostry, może znacie "Gwiazd naszych wina" mimo, że bardzo opierałam się przed obejrzeniem tego filmu,  jestem mile zaskoczona i tym co nie oglądali gorąco polecam...:) Dzisiaj coś w odcieniach różu. Pastelowe oczy i mocno podkreślone usta. Mam jeszcze do Was małe pytanie, może jest wśród Was osoba, która potrafi układać jadłospisy i plany treningowe?  Jeśli tak proszę o pomoc w ułożeniu diety i treningu :) Ja już uciekam, miłego dnia życzę :*



4 komentarze:

  1. Piękny kolorek ust <3
    Oj niestety nie pomogę z układaniem diety i treningów :(
    A Gwiazd naszych wina- też się opierałam, nie chciałam obejrzeć, a film był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż oczu, jednak zrezygnowałabym z malowania ust :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż bomba, usta robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)