niedziela, 4 stycznia 2015

Red lips and subtle makeup

Cześć, Jak tam po sylwestrze, Wszyscy żyją? U mnie był pracowity dzień i szampańska zabawa. Cieszę się, że już mamy Nowy Rok. Mam nadzieję, ze właśnie w tym  roku będzie wiele nowości i pomysłów. Dzisiaj nieco delikatniejszy makijaż oczu z akcentem na usta :)
Na powiece mam  matowe cienie. W wewnętrznych kącikach użyłam kremowego cienia, na środku ruchomej powieki nałożyłam pudrowy róż, natomiast na zewnętrzne kąciki oraz dolną powiekę śliwkowo brązowy cień :) w linii wodnek biała delikatna kreska. Dzisiaj bez kreski na górnej powiece. Usta są dwu kolorowe, górna warga to intensywny róż, natomiast dolna czerwień.








7 komentarzy:

  1. Masz boskie oczy! :) Szminka trochę krzywo nałożona ale całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny :) na niektórych zdjęciach wyglądasz jak Katy Perry :) bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne, długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, kochane jesteście :* ta szminka niestety się rozmazala wygląda kiepsko, cały czas pracuje nad ustami :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)