piątek, 6 lutego 2015

Makijaż Dnia i Blog Roku

Witajcie, Dzisiaj Mam do Was nietypową prośbę na początek :) Otóż biorę udział w konkursie, BLOG ROKU, rozpoczęło się już głosowanie na blogi, które przejdą do kolejnego etapu. Jesli podoba Wam się Mój blog chciałabym Was prosić o głosy poprzez sms. Poniżej jest grafika z treścią i numerem sms. Dziękuję Wam bardzo.


Jeśli Chodzi o makijaż ^^  Dzisiaj zaszalałam z ustami, które mocniej zaakcentowałam ^^ dodatkowo mój ulubiony fiolet z rozświetlającym różem na powiekach... Jak Wam się podoba?










2 komentarze:

  1. śliczny makijaż, a oczy jakie piękne i duże <3 zazdroszczę! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) ja się źle czuje w ciemniejszych ustach ale Tobie bardzo fajnie pasują

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)