poniedziałek, 16 marca 2015

Goldex - Naturalne Kosmetyki

Witajcie Kochani! :) Mam dla Was dzisiaj zapowiedź testów nie zwykłego kosmetyku naturalnego. Otóż jakiś czas temu przeglądając Facebooka natknęłam się na firmę Goldex, która w swojej ofercie posiada interesujące kosmetyki, mowa o złocie nanokoloidalnym niechemicznym. Jak wiecie preparaty z wykorzystaniem złota są bardzo modne i polecane do pielęgnacji skóry twarzy, ciała czy włosów. Złoto nanokoloidalne firmy Goldex to unikalny preparat do nawilżania, regeneracji i pielęgnacji skóry.
Poniżej umieściłam opis przedstawianego produktu:

 Na podstawie przeprowadzonych badań oraz ocen probantów stwierdzono ,że nasz produkt kosmetyczny może być polecany do codziennej pielęgnacji osobom z różnego rodzaju cerą i w różnym wieku. Produkt dzięki obecności złota i srebra nanokoloidalnego podczas systematycznej aplikacji wykazuje bardzo korzystne wielokierunkowe działanie. Powoduje w szybkim czasie zauważalną poprawę wyglądu i kondycji  skóry dzięki czemu skutecznie pomaga zniwelować efekty upływającego czasu. Przyczynia się do poprawy nawilżenia skóry , która dzięki temu staje się bardziej jędrna i elastyczna ,  gładka oraz miękka i aksamitna w dotyku. Poprzez stymulację syntezy kolagenu podczas systematycznej aplikacji przyczynia się do spłycenia i zmniejszenia widocznych zmarszczek czy linii oraz skutecznie zapobiega ich dalszemu pogłębianiu sprawia iż skóra staje się odpowiednio napięta i odczuwalnie wygładzona. Nasz kosmetyk przyczynia się nie tylko do zregenerowania skóry , ale i zabezpiecza ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Po każdorazowej aplikacji dzięki  jego właściwościom nawilżającym , regenerującym i pielęgnacyjnym znikają objawy zmęczenia , stresu , a skóra nabiera zdrowego blasku i świeżego promiennego wyglądu .

Brak kompozycji zapachowych ,  parabenów , alkoholu , barwników i konserwantów to dodatkowa zaleta ograniczająca możliwość występowania podrażnień w szczególności u osób ze skórą wrażliwą i skłonną do alergii.

Właściwości oraz walory użytkowe naszego kosmetyku odgrywają ważną rolę w codziennej pielęgnacji skóry i zachęcają do regularnego stosowania.

Działanie: doskonale nawilża i regeneruje skórę poprzez stymulację syntezy kolagenu co przeciwdziała powstawaniu zmarszczek. Przywraca skórze gładkość jędrność i blask.

Sposób użycia: nanieść na suchą skórę twarzy, szyi i dekoltu - pozostawić do wchłonięcia.


Składniki / Ingredients: Aqua, Gold (nano), Silver (nano)


TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE I APLIKACYJNIE

UWAGI:

PRZECHOWYWAĆ W TEMPERATURZE POKOJOWEJ ! 

PRZECHOWYWAĆ W CIEMNYM MIEJSCU !      


OSTRZEŻENIA:

NIE STOSOWAĆ U OSÓB UCZULONYCH NA METALE SZLACHETNE !



Jak widzicie opis jest bardzo ciekawy i zachęcający, postanowiłam więc przetestować go na własnej skórze, a także na skórze mamy i teściowej. Mój test polega na tym, że za półtora miesiąca porównam efekty działania preparatu i opiszę ten proces na blogu. Każda z nas, tj. ja moja mama i teściowa mamy inne rodzaje skór, wiec zapewne preparat na każdej z nas zadziała inaczej. Prawdę mówiąc sama jestem ciekawa efektu :)


Firma Goldex już niebawem wypuści na rynek również srebro nanokoloidalne, jednak na tym etapie trwa TRWA DOSTOSOWYWANIE PRODUKTU DO PRZEPISÓW UNII EUROPEJSKIEJ. :)

Ogólnie rzecz biorąc ja już zaczęłam swoje testy wczoraj i muszę stwierdzić już po pierwszych dwóch użyciach, że po zastosowaniu preparatu moja skóra jest orzeźwiona i bardziej gładka. Zobaczymy co będzie dalej :)

Tymczasem odsyłam Was na stronę Goldex oraz na ich Facebooka KLIK

W razie pytań piszcie w komentarzach :) Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce :) Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)