czwartek, 5 marca 2015

Gray Day


Witam!

Ostatnimi czasy niestety bardzo rzadko tu bywam, chociaż z całych sił staram się jak mogę braknie mi tego czasu na wiele rzeczy. Jestem w trakcie zmiany pracy, więc wszystko mi się pogmatwało. Moje jednostajne, monotonne życie nagle przybrało tempa. Chociaż teraz robię w końcu to co lubieę, niestety tych wolnych chwil mam malutko, stąd też tak marnie prowadzę bloga. :)


 Już marzec, więc przygotowania do ślubu również idą pełną parą, w zasadzie mam już wszystko od zaproszeń, po podziękowania dla gości, dekoracje na samochód i inne bajery potrzebne do organizacji wesela. Teraz przyszedł czas na przymiarkę sukni, wybór garnituru i zakup obrączek. Prawdę mówiąc już nie mogę się doczekać tego wielkiego dnia. Dzisiaj miałam wolniejszy dzień, więc postanowiłam poświęcić go na relaks i pracę nad blogiem. Napewno łatwiej Wam będzie go przeglądać i czytać. Ogólnie teraz jest opcja bezpośredniego polubienia posta już na blogu i wyszukiwania konkretnych wpisów. :) Mój blog nie jest jakimś wybitnie pięknym blogiem, ale cały czas staram się go zmieniać i ulepszać, tak aby był bardziej przejrzysty i przede wszystkim szybko otwierały się strony oraz pokazywały zdjęcia...

Jeśli chodzi o stylizację i make up:) Właściwie makijażu dzisiaj nie mam oprócz podkładu i pomalowanych rzęs. Jakoś tak naturalniej? xD Ogólnie mam na sobie wspaniałą bluzę od Inter-Moda :) Jest super wygodna, można ją nosić na wiele sposobów i łączyć z różnymi dołami czy to spodenki czy spodnie czy nawet spódnica, zawsze wygląda świetnie, posiada duży komin/kaptur, który można układać jak tylko się chce. Ja tak jak widać wybrałam opcję z odsłonięciem jednego ramienia, jednak można nosić ją jako bluza z kapturem czy bluza z dużym kołnierzem, naprawdę metod jest wiele co pokazałam na zdjęciu poniżej. Ponadto szary kolor pasuje w zasadzie do większości kolorów, więc można łączyć ją zarówno z neonami, które w tym sezonie są bardzo modne jak i z pastelami i ponadczasową czernią :) Jednak dzisiaj postawiłam na czerń, ponieważ, akurat skórzane krótkie szorty przypadły mi do gustu. :) Bluza ma rozmiar oversize, więc nie ma obaw, że będzie się kiepsko układać na bardzo szczupłej lub puszystej osobie. Inter-Moda zachwyciła mnie swoim asortymentem, a szczególnie prezentowaną bluzą, która UWAGA! będzie do wygrania w najbliższym konkursie organizowanym wspólnie ze sklepem Inter-Moda :) Jesteście zainteresowane?

Obserwujcie bacznie mój fanpage na Facebooku, tam napewno pojawią się niebawem informacje odnośnie konkursu.

Tymczasem zapraszam Was na zakupy do Inter-Moda - ich Facebook: KLIK




3 komentarze:

  1. Świetna bluza :) U mnie również okres wielu zmian i nie mam zbyt wiele czasu na blogowanie :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no bluza fajna :) życzę powodzenia w dalszej organizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczna kawusia i śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)