czwartek, 19 marca 2015

Hybryda z Rosenails.pl



Jakiś czas temu w poszukiwaniu sklepu z artykułami do paznokci, trafiłam na rosenails.pl.  :D  Wczoraj przyszła paczuszka, a w niej mini zestaw do robienia hybryd :)

W paczce znalazłam:



 Ozdoby do paznokci

 Paski do paznokci
 








Jak widać powyżej, kolorek lakieru jest bardzo delikatny. Hybryda dobrze kryje i nie zostawia smug, wiadomo, nie jest to Semilac, Indigo czy Gelish, ale nie proporcjonalnie do ceny, jakość jest całkiem dobra. :)  Wykonanie paznokci hybrydowych na naturalnej płytce nie jest najtrudniejsze, moje nie wyglądają idealnie, gdyż są strasznie krótkie. :) Ogólnie do wykonania potrzebujecie tylko tych produktów, które wymieniłam powyżej no i oczywiście lampy UV. 

Zapraszam Was na zakupy do RoseNails.pl
oraz na ich Facebooka KLIK

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości jest naprawdę słodki :)

      Usuń
  2. Świetny efekt :) Uwielbiam ten kolorek :) Kliknęłam, choć nie wiem czy Ci to potrzebne :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, delikatny kolorek ;) ja osobiście jestem zwolenniczką nieco ciemniejszych akcentów, ale teraz niestety jestem skazana na jedynie odcień odżywki do paznokci :<

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)