niedziela, 29 marca 2015

Wedding Makeup



Witajcie Kochani, no i znowu w temacie ślubnym :) Tym razem jednak makijaż. Od dłuższego czasu korciło mnie spróbować czegoś w fioletach, no i jest :)


Ogólnie bardzo lubię ten kolor na swoich powiekach i podoba mi się jak wychodzi na zdjęciach. W połączeniu z jasnym kolorem typu: róż, perła czy krem świetnie powiększa i rozświetla oko, nadając subtelności i elegancji. :) Z racji, że na codzień maluję się dosyć wyraźnie, to i na ślub nie chcę zmieniać tej zasady i mój make up również będzie mocniejszy. Jeszcze do końca nie zdecydowałam się na konkretny makijaż, ale próby już robię i powiem szczerze, że ciężko się zdecydować. Dzisiejszy makijaż to efekt niedzielnej nudy, która mi się udzieliła. Zainspirowana moją idolką Lindą Hallberg zmalowałam makijaż, który widzicie. Jak się podoba? dajcie znać, buziaki:*

Ps. Sezon ślubny zbliża się wielkimi krokami, zatem serdecznie zapraszam do zapisów na makijaże ślubne oraz weselne, ale także wieczorowe i okazjonalne :) piszcie mi na fb lub w mailu podanym w zakładce kontakt






7 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, rzęsy wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* dokleilam po trzy kepki z każdej strony :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. bajeczne oczy :) masz dobry aparat, świetne foty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam starego Nikona D70, są lepsze, ale nie narzekam :)

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)