środa, 27 maja 2015

Fresh Lime Semilac cobalt and white


Witajcie, dzisiaj małe co nieco na temat tego, jak się ubrać do koloru paznokci. Naszym częstym dylematem jest to co na siebie włożyć, aby całość jakoś ze sobą współgrała, nie było nudno, ale zarazem też nie kiczowato.

Dłonie to nieodzowna część naszego wizerunku, powinny być zadbane, dobrze wystylizowane i pasujące do całości wyglądu oraz do nas samych.  Wiele zależy od tego jak wyglądają nasze dłonie i paznokcie. Chociażby to, czy dostaniemy pracę o którą się staramy, jak będą nas traktować inni w rozmowie. Mały szczegół, ale wiele może zmienić w podejściu do człowieka

Sami wiecie, jak to jest kiedy podajecie komuś rękę na powitanie, napewno zwracacie uwagę czy ktoś podaje wam zadbaną, czystą dłoń, czy też brudną, klejącą się,  z brzydkimi paznokciami.

Ładne paznokcie to ważny element w naszym życiu, dlatego musimy zadbać, aby wyglądały schludnie oraz prezentowały się bez zarzutu w każdej sytuacji.

Wiadomo, że jeśli pomalujemy paznokcie na różowo to nie założymy sukienki w kolorze butelkowej zieleni, ponieważ jakoś nie za bardzo by to wyglądało, przynajmniej z mojej perspektywy. Uważam, że cały strój włącznie z paznokciami powinien tworzyć spójną całość. Nie mówię tutaj o tym, że musimy być nudni, na zasadzie czerwona sukienka-czerwone paznokcie różowa bluzka- różowe paznokcie, bo to też już jest passe. Teraz tworzy się kontrastowe stylizacje, aczkolwiek tworzące spójną całość. Jeśli chcemy, aby nasze paznokcie były dopełnieniem stylizacji możemy je dopasować np. do koloru butów lub torebki, możemy również połączyć kilka kolorów w jednej tonacji np. pudrowy róż z cukierkowym różem, czerwień z wiśnią lub czerwień z pudrowym różem.  Jeśli chcemy otrzymać bardziej wyrazisty efekt, zastosujmy kontrast np. limonka-kobalt, pomarańcz-granat, czerwień-pomarańcz, błękit-neonowy róż-pudrowy róż.

 W dzisiejszej stylizacji, główną rolę grają paznokcie w kolorze soczystej limonki (fresh lime) Semilac od Diamonds Cosmetics Poland, które idealnie dopełniają cały strój oraz nadają stylizacji charakteru. W tym sezonie bardzo modne są paski oraz kobalt, dlatego też postanowiłam połączyć ze sobą te motywy i otrzymałam stylizacje widoczną na zdjęciach. Mam na sobie białe spodnie, biały t-shirt w wąskie granatowe paski, kobaltowy żakiet czarne szpilki i czarną torebkę oraz limonkowe paznokcie.

Mimo iż minęło już więcej niż połowa maja, pogodę mamy taką jaką mamy czyli nie najlepszą, zatem warto czasami poszaleć w garderobie i połączyć różne zestawienia kolorystyczne, które poprawią nam humor i rozjaśnią szare, smutne ulice miast. Limonka doskonale kontrastuje z kobaltem, dzięki czemu możemy uzyskać świetne połączenie, które na pierwszy rzut oka nie jest wcale takie widoczne, ale okazuje się być subtelnym dopełnieniem całości.

Taka stylizacja jest dobrym pomysłem do pracy, na spotkanie, czy też do szkoły. Akurat ja zdecydowałam się na taki strój do pracy. Dosyć elegancki look, ale także lekki i z nutką luzu.


Jak Wam się podoba???

Ps. Już niebawem kolejna post z serii jaka stylizacja do koloru paznokci.







Lakier Hybrydowy Semilac -Diamonds Cosmetics Poland
Żakiet -Reserved
T-shirt - Bershka
Spodnie - New Yorker
Szpilki - Eksbut



5 komentarzy:

  1. ten kolor semilaca jest przepiękny, rzuca się w oczy. Mam nadzieję, że moja Pani kosmetyczka ma już tę nowość w swojej kolekcji i przy najbliższej okazji pomaluje mi nim paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)