niedziela, 24 maja 2015

Shoes like a dream - Eksbut


Witajcie Kochani, dzisiaj mam dla Was nową stylizację, w końcu... :) Udało mi się wygospodarować troszkę czasu na zdjęcia. :) Jakiś czas temu zaczęłam się rozglądać nad eleganckimi szpilkami pasującymi do wszystkiego i przede wszystkim na tyle wygodnymi, aby można było w nich chodzić na codzień.

Ostatnio nie mam czasu na chodzenie po sklepach, więc postanowiłam poszukać tego co chcę przez internet... :) i znalazłam.... Stylowe buty damskie marki Eksbut&Gina Piacci.

Parę słów na temat sklepu Eksbut:

Najnowsze trendy, znakomita jakość wykonania, a przede wszystkim oryginalne buty dla kobiet w każdym wieku – to właśnie charakteryzuje stylowe buty damskie marki Eksbut. Od przeszło dwudziestu lat domeną są buty damskie produkowane z naturalnych skór. Sklepy z butami Eksbut znajdziesz w dużych galeriach handlowych i w małych miasteczkach. Eksbut swoim klientkom oferują stylowe buty damskie na każdą porę roku, w wielu różnych fasonach i kolorach – od kozaków, poprzez trzewiki i oficerki, po stylowe galanterki, uniwersalne półbuty na każdą okazję, wieczorowe szpilki czy czółenka. Eksbut to prężnie rozwijająca się firma obuwnicza. Długoletnia tradycja produkcji butów sprawia, że obuwie wyróżnia się ciekawym wzornictwem i jakością wykonania, przy zachowaniu najwyższego komfortu i wygody.

Dawno już nie zachwyciły mnie buty tak jak te. Są śliczne, solidnie wykonanie, ale dzięki dobremu wyprofilowaniu również wygodne. Wybrałam sobie ten sam fason w dwóch kolorach:  beżowym, który widać na zdjęciach oraz czarnym, który zobaczycie niebawem na blogu.

Dzisiejsza stylizacja to połączenie elegancji z codziennym lookiem. Tiulowa spódnica to tegoroczny must have, który oczywiście musiał znaleźć się w mojej szafie :) Zwykły biały t-shirt dodaje stylizacji lekkości i luzu, a całość nie wydaje się zbyt nadęta.

Szpilki eksbut znajdziecie TUTAJ oraz na facebooku KLIK

Zapraszam Was na zakupy oraz do polubienia strony eksbut na facebooku

Buziaki :*



















T-shirt - NEW YORKER
Spódnica tiulowa - MOHITO
Kurtka - SINSAY
Torebka - MOHITO
Buty - EKSBUT  
 Fot. Przemysław Krzycki


13 komentarzy:

  1. rewelacyjny post! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna spódnica! Wyglądasz przepięknie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :*:*:) Mam nadzieję, że w końcu coś się tutaj zadzieje i będę częściej bywać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy strój :)!
    pozdrawiam,
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.... buty dopełniają całą stylizacje :):*

      Usuń
  7. Beautiful dresses and nice makeup! love them so much!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo piekna i elegancka kobieta, Szpileczki super, masz gust i klasę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)