środa, 10 czerwca 2015

Summer Day - Eksbut

 Witajcie Kochani, mam dla Was nową stylizację, w delikatnym letnim klimacie z nutką elegancji w postaci szpilek eksbut ;)
Pięknie nam się poprawiła pogoda, w końcu mamy jakieś początki lata, chociaż dzisiaj tego s,lońca była garsteczka, to i tak nie mamy na co narzekać. :) Powoli odliczam dni do wesela, stres robi swoje i widzę, jak bardzo mnie to męczy. Trochę nie ogarniam tego bloga, ostatnio żyje on swoim życiem, ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni.

Jeśli chodzi o moją dzisiejszą stylizację, mam na sobie miętową sukienkę w serduszka, czarne eleganckie szpilki oraz czarną torebkę - czasami mniej znaczy więcej ^^.

Dziewczęcy look przełamałam czernią, która sprawia, że cała stylizacja nie jest zbyt cukierkowa.

Jak Wam się podoba?

Ps. O sklepie Eksbut, z którego mam szpilki możecie poczytać TUTAJ



Szpilki - Eksbut
Torebka - Mohito
Sukienka - New Yorker


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta sukienka, wyglądasz super
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna stylizacja, pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka i buty są cudowne :)

    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Sukienka cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Look, mega podoba mi się ta sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemny kolor masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful dress!i love it so much! thanks for your good post.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)