wtorek, 30 czerwca 2015

Złoto nanokoloidalne - opinia i działanie kosmetyku Goldex


 
Witajcie kochani,

na początku chciałabym przeprosić, za to, że nie ma mnie tutaj zbyt często. Przygotowania do ślubu, ślub, praca i trwający remont wybiły mnie z dotychczasowego trybu życia i nawet nie mam kiedy zrobić zdjęć, aby coś tutaj umieścić. Zmobilizowałam się jednak, aby napisać parę słów na temat testowanego przeze mnie złota nanokoloidalnego firmy Goldex. :)


Wspólnie z mamą i teściową stosowałyśmy regularnie ten kosmetyk. W związku z tym, że każda z nas ma inną cerę, kosmetyk zadziałał inaczej. U mnie efekt wystąpił po kilku dniach stosowania kosmetyku, ze względu na to iż mam skórę suchą, niemalże odrazu poprawiło się jej nawilżenie. Po kilku tygodniach stosowania skóra stała się bardziej jędrna i gładsza w dotyku.


Moja mama i teściowa, oprócz poprawy nawilżenia i jędrności skóry zauważyły, że jest ona bardziej napięta, a zmarszczki delikatnie się spłyciły.

Jak wiadomo każdy kosmetyk wymaga regularności w stosowaniu, aby zauważyć jakiekolwiek efekty. Stosowałyśmy ten kosmetyk przez 2 miesiące i osobiście uważam, że jest to super produkt, w który warto zainwestować.

Moja skóra nabrała blasku, nie jest już tak sucha jak kiedyś. Uwielbiam złoto nanokoloidalne i używam je codziennie rano przed nałożeniem innych kosmetyków na twarz.

Gorąco polecam firmę Goldex i ich produkty.

Miłego Dnia Życzę :*




1 komentarz:

  1. Zapraszam na grupę, na FB:

    https://www.facebook.com/groups/175287386137099/?ref=ts&fref=ts

    Jesteśmy dystrybutorem produktów firmy Goldex i w związku z tym gromadzimy wszelkie informacje na ich temat oraz prowadzimy internetowa sprzedaż :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)