niedziela, 16 sierpnia 2015

Makeup of the day

 Jak Wam minęła niedziel? U mnie bardzo leniwie. Jako, że to ostatni dzień mojego urlopu, postanowiłam, w zasadzie nic nie robić, ale z nudów, stwierdziłam, że chociaż się umaluje i tak wyszedł, prezentowany makijaż ^^
Nic specjalnego, ostatnio jakoś nie przesadzam z makijażem, powiedziałabym, że ten który mam dzisiaj jest w miarę mocny, w stosunku do tego, który noszę na codzień. Nie wiem czy jest to spowodowane tym, że jest lato i mocniejszy makijaż wygląda kiepsko, czy poprostu się starzeje ^^ i dla mnie mniej znaczy więcej heh :) Sama nie wiem. Dawno też już nie malowałam, kresek , które kiedyś przecież uwielbiałam i nie wyobrażałam sobie makeupu bez nich, teraz jakoś lepiej się bez nich czuje, wydaje mi, że bez nich mam większe oczy. Chociaż, kreski dodają takiego charakteru całemu makijażowi. :)

Miłej nocy, ja niestety jutro lecę już do pracy, więc już po moich wakacjach. Buziaki dla tych, którzy się jeszcze urlopują ^^.



4 komentarze:

  1. śliczny makijaż:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest piękny :) Masz oczy jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne oczy i śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)