środa, 28 października 2015

Srebro nanokoloidalne - Goldex

Hej kochani!

Jak pamiętacie jakiś czas temu pisałam na temat złota nanokoloidalnego firmy Goldex, byłam bardzo zadowolona z tego produktu Ps. TUTAJ możecie przeczytać o złocie nanokoloidalnym. Jakiś czas temu firma Goldex wypuściła na rynek kosmetyków naturalnych srebro nanokoloidalne. Dzisiaj chciałabym powiedzieć parę słów na temat tego produktu. Jak działa oraz jakie są efekty.


Każdy kosmetyk, aby było widać jakikolwiek efekt trzeba używać regularnie oraz jakiś czas. Złoto testowałam wspólnie z mamą i teściową tak jak mówiłam we wcześniejszym poście. Wydanie rzetelnej  opinii zajęło mi wówczas 1,5 miesiąca. Srebro testuje około dwa tygodnie i już widzę efekt.

Srebro nanokoloidalne to oczyszczająco-pielęgnujący produkt do codziennej higieny twarzy oraz ciała. Idealnie radzi sobie z różnego rodzaju skórą. Dzięki właściwościom kojąco- regeneracyjnym i antybakteryjnym srebra płyn przynosi ulgę podrażnione i zaczerwienionej skórze.
Skuteczne oczyszczenie, neutralizacja zapachu potu dzięki działaniu antybakteryjnemu oraz właściwości kojąco-regeneracyjne sprawiają, że skóra jest doskonale wypielęgnowana. Doskonale nawilża, ale też matuje skórę.

Sposób użycia tego preparatu jest bardzo prosty. Wystarczy nanieść produkt na suchą skórę twarzy lub wybrane części ciała za  pomocą atomizera, pozostawić do wchłonięcia.

Działanie:

Doskonale oczyszcza i matuje skórę. Ułatwia pielęgnację zmian skórnych takich jak wypryski, opryszczka, trądzik, podrażnienia czy zaczerwienienia. Niweluje przykry zapach oraz nadmierną potliwość. Może być stosowany jako płyn po goleniu.

Moja skóra jest sucha i wrażliwa, skłonna do podrażnień, od czasu do czasu wyskoczy mi jakiś pryszcz. Dwa tygodnie temu zaczęłam regularnie stosować srebro nanokoloidalne, zauważyłam, że moja skóra jest bardzo dobrze nawilżona, ale nie błyszczy się. Niewielkie zmiany skórne zniknęły. Płyn pozostawia przyjemne uczucie odświeżenia. Bardzo szybko się wchłania. Jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu.


Produkty i ich ceny znajdziecie tutaj: http://goldex.com.pl/

Zapraszam serdecznie również do polubienia strony Goldex na Facebooku KLIK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)