środa, 11 listopada 2015

Autumn walk

Dzisiaj wszyscy mieliśmy wolne, ja spędziłam ten dzień w rodzinnym gronie. Razem z mężem wybraliśmy się na jesienny spacer, aby celebrować wolny dzień i spędzić ze sobą trochę czasu. 

Lubię takie wolne dni, kiedy wiem, że nie muszę robić niczego, że mogę w 100% relaksować się, że nie mam niczego do zrobienia co nie poczekałoby do jutra. Dzisiejsze święto, to też dzień, w którym nie tylko jesteśmy pogrążeni w zamyśleniu, co by było, gdyby Polska nie odzyskała niepodległości?
To czas kiedy możemy spędzić wolny czas w gronie najbliższych lub po prostu robiąc coś co lubimy lub po prostu nic nie robić. Nie kusi nas wyjazd na zakupy, ponieważ więszkość sklepów jest zamknięta, roboty domowe nie przystają, więc Relax take it easy <3 Idąc tym tropem razem z Luckiem relaksujemy się na spacerze. :) Mam na sobie cieplutką futrzaną kamizelkę z Yoins.com
zamszowe szorty również z yoins.com, moherowy biały sweterek, skórę i kozaki za kolano z Mohito.

Dajcie znać jak spędziliście dzisiejszy dzień, który niestety powoli już dobiega końca. 

Życzę Wam miłego wieczoru buziaki! :*






Kurtka - Mohito
Sweter Mohito

6 komentarzy:

  1. Świetne są te kozaki
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) a piesio słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo w imieniu swoim i Lucka :*:D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)