niedziela, 15 listopada 2015

Memories



Mam dzisiaj małą chwilę, z nudów przeglądam sobie swojego bloga, facebooka i instagrama, na którym jest  nie mała galeria stylizacji, makijaży i innych ciekawostek z mojego życia.
Tak na wspominki mnie wzięło. Te zdjęcia pokazują, jak z dnia na dzień zmieniam się coraz bardziej, nie wiem czy na lepsze czy na gorsze, ale taki zbiór jest całkiem fajny, sentymentalny poniekąd, ponieważ to są jakieś konkretne chwile, które nie wrócą. Wiadomo, chciałabym wrócić do wyglądu z przed kilku lat, kiedy byłam piękna młoda i szczuplutka, ale chyba się nie da. Staram się dążyć do czegoś lepszego, czasami wychodzi czasami nie. Napewno sami też tak macie. Lubie czasem wracać do tego co było,  wspominać. Często się sama z siebie śmieje, czasami mam chęć to wszystko skasować, bo wydaje mi się to takie dziecinne i głupie. Nawet patrząc na archiwalne posty, to co tam wypisywałam, jak wyglądały moje stylizacje, makijaże, ja cała i zdjęcia, ale mimo wszystko każdy post wiąże się z konkretną sytuacją z mojego życia, z czymś co było. Szkoda by mi było w jednej chwili skasować to co tworzę przez kilka lat. Nie każdemu musi się to podobać, jedni podglądają moje poczynania i widzą jaka jest zmiana w tym co robię, inni to krytykują. Ja nie mam z tym wielkiego problemu, ponieważ założyłam bloga nie dla sławy, poklasku i pieniędzy, tylko dla siebie, żeby zająć się tym co lubię. Blog powstał głównie z pasji do makijażu, taki był jego pierwotny zamysł, potem przerodziło się to w coś więcej. Stylizacje, które zaczęły sprawiać mi frajdę. Zdjęcia, które robiłam w wolnym czasie, makijaże, które malowałam, maluję i fotografuje to wizytówka, jak bardzo zmieniłam się w tej dziedzinie, jak się rozwinęłam. Człowiek uczy się przez całe życie, dlatego mój blog to wizytówka tego jak ten rozwój idzie do przodu.  To nie jest tak, że stroje się i idę na zdjęcia, to zdjęcia są po prostu częścią całego dnia. Nie tworzę wokół tego wszystkiego sztucznej otoczki i nie pokazuję tutaj czegoś czego nie ma. Jeśli mam czas na zdjęcia, to robię je spontanicznie. Nie mam idealnego wyglądu, idealnych wnętrz. Nie pokazuję się w czymś co nie jest moje, albo czego ja nie stworzyłam, wydaje mi się, że wtedy to byłoby bez sensu.  Mam parę stylizacji, które chciałabym Wam pokazać niestety nie ma mi kto zrobić zdjęć, a nie chciałabym żeby wyglądało to kiepsko, dorosłam trochę do tego wszystkiego i robienie czegoś po to tylko żeby było nie jest mi potrzebne, dlatego czekam na odpowiedni moment i osobę, która pomoże mi w stworzeniu fajnego postu. Dzisiaj powracam do tego co było, fajne przypomnienie myślę dla mnie, jak to wszystko wyglądało na początku. Naprawdę mam ubaw z tego co widzę. Czasami miałam przekomiczny wygląd, makijaż, fryzurę, strój. Mam nadzieję, że teraz idzie to w dobrym kierunku, chociaż wiem, że za kolejny rok może dwa spojrzę na zdjęcia, które robię teraz i znowu będę płakać ze śmiechu "Boże jak ja wyglądałam, kto mnie tak ubrał, uczesał, umalował, kto to wogóle wszystko napisał?" Każdy z nas myślę, ma takie chwile kiedy wraca do przeszłości śmieje się z siebie i ze swojego wyglądu, ale nie wypiera się, że to on i wie, że te czasy były i warto je wspominać. Mój blog jest właśnie dlatego, aby wspominać i śmiać się z tego co było i czekać na to co nadejdzie i udokumentować te chwile, ten wygląd, bo wrzucone coś raz do sieci, zostanie tutaj na zawsze. . :) Kiedyś prowadziło się pamiętniki, które się pokazywało dzieciom lub czytało po kilkunastu latach. Może uda mi się kiedyś trafić na swojego bloga lub wydrukować całą treść ze zdjęciami i pokazać swoim dzieciom to jak wyglądałam, co robiłam, co myślałam... Takie ot co małe przemyślenia, marzenia...hehe..

Przepraszam, wzięło mnie na takie rozmyślanie, śmieszna sprawa.




       

8 komentarzy:

  1. noo niektore zdjecia z makijarzem super, bardzo fajnie wykonany i nie przesadzony :)

    ja zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*:* napewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie wpisy z mixem zdjęć :) super fotki!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie widziałam tak długiego mixu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 :* Wszystkie moje zdjęcia z instagrama :)

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)