niedziela, 22 listopada 2015

Shhh for her



Dzisiaj wzięło mnie na tworzenie i nadrabianie zaległości blogowych. Tym razem ja i koszulka od shhh dla kobiet.
Mój dzisiejszy look  jest trochę rockowy z nutką elegancji. Bluzka damska z krótkim rękawem – I m a Once in a Lifetime kind of Woman – Not one in a Million kind of Girl! ( Jestem kobietą jedyną w swoim rodzaju. Nie jedną z miliona dziewczyn.) Bluzka czarna z niewyczuwalnym nadrukiem. Metalizowane tło czerwone w formie błyszczących prostokątów, dla białych napisów Lifetime i Million. Fason z opadającymi rękawami z rozcięciem na ramionach. Zaokrąglony dłuższy tył. Fason ten doskonale podkreśli twoje kształty i kobiecy styl.

Zdobienia: nadruk z przodu koszulki. Farby i zdobienia błyszczące, brokatowe o wyjątkowym nasyceniu iskrzących drobinek. Na karku sygnatura GOLD COLLECTION  – połyskujące złote logo Shhh. Dodatkowym zdobieniem marki Shhh są: kontrastowa wszywka żakardowa na szwie dolnym Shhh Don’t tell ’em. Koszulki posiadają metki satynowe z logiem marki oraz dopinki lakierowane.

Koszulki kolekcji GOLD zapakowane są w lakierowane bardzo eleganckie pudełka koloru złotego z logiem firmy
Shhh – Don’t tell ’em, zawiązane wstążką satynową.

T-shirt wykonany jest z wysokogatunkowej tkaniny 140g. Bawełna czesana z domieszką wiskozy i poliestru. Fason z opadającymi rękawami z rozcięciem na ramionach. Przód bluzki znacząco krótszy, tył dłuższy – zaokrąglony. Podwójne szwy na karku, u dołu i na rękawach.

Jeśli chodzi o mnie, koszulka jest bardzo wygodna, oddycha, więc ciało się nie poci. Pasuje zarówno do eleganckich rzeczy jak i bardziej na luzie. Firma shhh zadziwia sposobem pakowania przesyłek, które tak jak jest wyżaje napisane, są zapakowane w kolorowe pudełka w zależności od koloru kolekcji: złote, srebrne, białe. Pudełka są przewiązane tasiemką, co daje efekt pięknie zapakowanego prezentu. W obecnej chwili, kiedy szukamy prezentu na święta, to świetny pomysł, ponieważ dostajemy produkt w super jakości, a na dodatek pięknie zapakowany.








8 komentarzy:

  1. świetny post. czekam na dalsze :)
    zapraszam na mojego bloga:
    http://ja-juliaia.blogspot.com/2015/11/11-pomysow-co-kupic-kolezance-na-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wpadnę napewno do Ciebie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję :*:*

      Daria Jesteś moją motywacją :*

      Usuń
  3. Świetny makijaż, musiałaś się przy nim nieźle napracować.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niee robiłam go przez około 20 minut także nie wiele :) Zajrzę do Ciebie napewno :)

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)