środa, 9 grudnia 2015

Glamour and Luxury - Lambre


Witajcie, Jak Wam minęły Mikołajki? Moje udane, ale bardzo chorowite, niestety :( cały dzień spędziłam pod kocem z chusteczkami i ciepłą herbatą. Poczułam się lepiej, wiec postanowiłam napisać parę słów na temat firmy Lambre oraz kosmetyków tej firmy. 

Lambre to firma posiadająca w swojej ofercie kosmetyki kolorowe, kosmetyki pielęgnacyjne, ale także biżuterie i perfumy. Postanowiłam przetestować maskarę MASCARA LONG LASH .

Czym mnie zachwyciła? Przede wszystkim tym, że doskonale rozdziela, podkręca i wydłuża moje rzęsy.  Specjalna receptura tuszu zawiera substancje, które odżywiają i poprawiają wygląd rzęs. Skoncentrowane pigmenty dokładnie pokrywają je nasyconym, czarnym kolorem, a wosk pszczeli gwarantuje skuteczną pielęgnację. Powlekająca i modelująca formuła wzmacnia przyleganie maskary oraz potęguje efekt końcowy makijażu.

 Składniki receptury:

- wosk pszczeli

- wosk Carnauba

- Orgasol ®

- wyjątkowe, intensywne pigmenty

Wyjątkowa unikalna szczoteczka doskonale rozdziela rzęsy równomiernie pokrywa każdą z nich tuszem - nawet te najkrótsze (z jednej strony włosie dłuższe i cieńsze, a z drugiej grubsze, ale krótkie) daje ekstremalną długość odkręca uwodzicielsko rzęsy, jak zalotka.

Prawdę mówiąc oprócz bourjours żadna  maskara nie zachwyciła mnie tak jak ta. Odkąd ją mam nie używam nic innego, teraz wystarczy mi tylko ten jeden tusz, zamiast trzech różnych. Nie ma efektu posklejanych rzęs, wyglądających jak pajęczyna. Dodatkowo, co też myślę, jest ważne. Łatwo wykonuje się demakijaż oczu, tusz momentalnie się ściera, nie potrzeba tony wacików, ani pół butelki płynu micelarnego, aby zmyć makijaż oka, tak jak przy wielu maskarach. Ważną sprawą jest też cena, tusz kosztuje tylko 18.90 PLN. Trafiłam na produkt must have <3 :) Drugim produktem, który testowałam jest Eye Liner w pisaku  PERMANENT EYELINER GLAMOUR 

Czarny, dobrze napigmenotwany eyeliner,w pisaku, który pozwala na uzyskanie zarówno bardzo cienkiej jak i bardzo grubek kreski na powiece. nie rozmazuje się, momentalnie zasycha, nie odbija się na powiece, a co najważniejsze jest długotrwały, nie ściera się. Cena 25,00 PLN Uwielbiam Lambre <3

Ps. Na moim Facebooku trwa konkurs, na maskarę Volume lash mascara 
Zapraszam - KLIK 










2 komentarze:

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)