poniedziałek, 14 grudnia 2015

Sensilis - Pure Perfection




W końcu udało mi się uporządkować wszystko na święta, już koniec, teraz tylko zostało mi czekać. Jak tam u Was czujecie te święta? Ja jakoś nie czuję tej magii, chociaż zostało tylko kilkanaście dni... Mam wrażenie, że całą atmosferę psuje pogoda, która jest szaro-bura, nijaka, zamiast śniegu pada deszcz, no ale cóż my na to poradzimy? W domu stworzyłam jako taki nastrój świąt, ozdoby, światełka itd. Po całym dniu dekorowania i sprzątania mam w końcu chwilę czasu, aby napisać recenzje cudownego kremu do twarzy o wyjątkowych właściwościach, który trafił w moje ręce całkiem przypadkowo. :)


Markę Sensilis wypatrzyłam na jednym z obserwowanych blogów. Stwierdziłam, że to idealny moment, aby zrobić coś ze swoją skórą, tym bardziej, że mimo stosowania wielu zabiegów kosmetycznych czegoś jej brakowało.  Krem Pure Perfection przeciwstarzeniowy o lekkiej konsystencji do cery mieszanej i tłustej. Łączy właściwości regulujące wydzielanie sebum oraz ściągające, normalizuje wydzielanie sebum i reguluje wielkość, a aktywny składnik Nuteline® ma silne działanie przeciwzmarszczkowe. Pozbawia skórę niechcianego świecenia, nadaje młody wygląd, gładkość i jednolitość. Non-Comedogenic (nie zatyka porów). Dlaczego jest doskonały? Już mówię!



Krem Pure Perfection zachwycił mnie nie tylko konsystencją, idealnym wchłanianiem się, ale także efektem jaki daje. Już po pierwszym dniu stosowania zauważyłam widoczną zmianę. Miałam skórę z dość widocznymi rozszerzonymi porami, skóra stała się delikatniejsza, gładsza, ale także pory fajnie się zamknęły. Długo szukałam kremu, który by spełnił moje oczekiwania, ponieważ większość, pozostawia na skórze tłusty, świecący film. Krem Sensilis, jest dodatkowo przeciwzmarszczkowy, jest dedykowany osobą od 25 roku życia, ja mam skończone 24 więc warto już zacząć przeciwdziałać, bo wiadomo, że leczenie jest o wiele bardziej skomplikowane. Moja skóra jest raczej skóra mieszaną. Makijaż to nie odzowna część mnie, więc krem idealny musi nadawać się pod podkład oraz nie zatykać porów. Pure Perfection jest świetny. Krem jest w w wygodnym pojemniczku, jest wydajny, wystarczy niewielka ilość, aby dokładnie wmasować go w skórę twarzy, dzięki czemu starczy mi na długo. Ja używam go codziennie rano i wieczorem. Moja skóra jest naprawdę bardziej delikatna, wygląda na zdrowszą i bardziej świeżą. Kosmetyki Sensilis możecie znaleźć w aptekach Ps. nie w każdej aptece jednak znajdują się ich produkty. Na tej stronie http://drogadosiebie.pl/apteka-internetowa/ możecie przeczytać, jak znaleźć legalną aptekę internetową, dzięki temu Wasze zakupy, napewno do Was dotrą. :) Możecie je kupić w drogeriach Hebe. Myślę, że z pewnością mogę polecić krem wszystkim borykającym się z problemem tłustej lub mieszanej cery oraz cery trądzikowej.  Zapraszam Was na Facebooka Sensilis, gdzie jest wiele ciekawostek na temat innych produktów tej firmy. Ps. Następny post ma być na temat make-upu, pomysłów prezentowych, inny? jaki? :* Buziaki




5 komentarzy:

  1. u mnie pojawił się ostatnio wpis o serum liftingującym sensilis :) super są te kosmetyki :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam nic Sensilis, na razie kupiłam Bielendę serum i krem i póki co jest dobrze, ale chętnię zajrze na fb marki i poczytam więcej,może znajdę coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zachęcająca recenzja! Na pewno wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)