piątek, 6 maja 2016

Mój powrót



Po długim czasie przerwy wracam i będę tak często jak tylko mi się uda. :) Mam dla Was sporo nowości, akcji i konkursów z nagrodami. Na początku czuję, że powinnam Wam wyjaśnić dlaczego mnie nie było.



Dlaczego?

Powód jest w sumie jeden jedyny, otóż jakiś czas temu okazało się, że będę mamą :) Ten fakt wyłączył mnie z życia społecznego nie tylko dlatego, że musiałam zadbać o siebie i swoje zdrowie, ale także dlatego, że początki były dla mnie bardzo bardzo trudne, dopiero niedawno zaczęłam dochodzić do siebie i wracam do żywych. :) Jestem przeszczęśliwa  i mam nadzieję, że odzyskam energię do działania w 100 procentach. Na moim blogu pojawi się nowa zakładka, dla kobiet w ciąży oraz świeżo upieczonych mam. :) Pojawi się też więcej postów na temat ciąży, dzieci, produktów dla przyszłych mam. Oczywiście dalej będą posty modowe, urodowe i lifestylowe. Mój blog rozwija się razem ze mną, tak jak już kiedyś mówiłam mój blog to ja, więc to co nowego u mnie to i na blogu.

Mam nadzieję, że zawitam tutaj już na dobre i w końcu będę poświęcać więcej czasu na pisanie, recenzowanie, testowanie, itd. :)


4 komentarze:

  1. iwonatrybura1993@wp.pl6 maja 2016 04:06

    Gratuluję Kochana :* dużo zdrowia dla Ciebie i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz ja też wracam na bloga po długich nieobecnościach :) Zdrówka i powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, najważniejsze, że wracasz, nie ma co odpuszczać :* Buziaki i powodzenia :)

      Usuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)