czwartek, 23 lutego 2017

Czas na zmiany...


Jest godzina 23:57, a mi przyszło do głowy, że w końcu tutaj wrócę. Wielka reaktywacja mojego bloga :) oczywiście nie obędzie się bez zmian...

Na początku wpadłam na pomysł, że zmienię nazwę bloga, ale szybko przeszła mi ta myśl ponieważ szkoda mi lat pracy, przez które budołwałam tą  stronę i to co się na niej znajduje. Mimo, że jest tutaj wiele bzdur oraz rzeczy, których teraz nigdy bym nie napisala czy nie pokazała, to nie żałuję ponieważ od początku do końca jest to moje. Tak jak kiedyś  już pisałam, ten blog to cząstka mnie. Chciałabym jednak, zmienić trochę styl publikacji, tematykę. Będę pisać w takim stylu jak dzisiejszy post, aby była to forma bardziej pamiętnika/dziennika a nie suche treści na temat produktów itd. Jakiś czas temu zostałam matką, a co za tym idzie zupełnie inną osobą. Nie mówię tutaj o tym że zapomniałam o makijażu o zamiłowaniu do kosmetyków, mody itd., ale chciałbym aby to wszystko o czym chce napisać nie było  tylko instrukcją czy opisem, recenzją, ale w jakimś sensie historią, aby Ci z was którzy lubią mojego bloga i moja twórczość mogli trochę bardziej mnie poznać, poczytać i zobaczyć co mam do powiedzenia na pewne tematy. :)


Chciałabym, żeby mój blog wrócił do życia, żeby w końcu każdy znalazł tu coś dla siebie, no i aby był to dla mnie swego rodzaju pamiętnik, który będzie zapisem mojego życia oczywiście nie zamierzam uzewnetrzniac się w 100% ponieważ o pewnych rzeczach się nie pisze tym bardziej że nie pisze anonimowo. Podoba mi się taki pomysł i cieszę się, że wróciłam, mam nadzieje ze Wy też 😍😍😍

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia i ponownie witamy wśród blogerów ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)